Csak valamilyen új technológia megjelenése miatt fejlődhet tovább a reklámpiac, hiszen megfigyelhető az ipari forradalom óta, hogy a technológia fejlődése és a marketing kéz a kézben járnak. Az is egyértelműen látszik, hogy hosszútávon csak a stratégiával egybekötött PR-tevékenység működik.
Szerző(k): Gáll CsongorMiután Elon Musk a közösségi platformot irányító cég vezére a múlt héten egy antiszemita bejegyzést támogatott, ez több vállalatot, köztük a Walt Disney-t és a Warner Bros Discoveryt is arra késztette, hogy szüneteltesse hirdetéseit a korábban Twitternek nevezett oldalon.
Szerző(k): Economx"A gazdasági vállalkozásoknak is segítséget kell nyújtaniuk a fogyasztóknak ahhoz, hogy megértsék: vásárlói döntéseikkel nekik is fontos szerepük van abban, hogy miként használjuk a szűkösen rendelkezésre álló erőforrásainkat" - foglalta össze a marketing önmagán is túlmutató szerepét a Bonafarm Csoport igazgatója.
Szerző(k): Sarkadi-Illyés Csaba„Valószínűleg” az elmúlt harminc év legfontosabb marketinggel foglalkozó könyvét mutatta be a Magyar Marketing Szövetség (MSZSZ), a négyszázhúsz oldalas Trendbook bemutatóján jártunk, ahol többek között kiderült, hogy globális mértékű tehetségkrízissel néz szembe az ágazat.
Szerző(k): Sarkadi-Illyés CsabaTetőfokára hágott a hangulat a WTA (a női teniszezőket tömörítő szakszövetség) vezetői és az élvonal legjobb női játékosai között a mexikói világbajnokságon. A női mezőny elitje már eddig is morcos volt a szövetség intézkedései miatt, de most úgy tűnik, fordulóponthoz érkezett két fél kapcsolata.
Szerző(k): Kreivich OrsolyaÚj influenszer típus terjed az interneten, saját magukat deinfluenszerek nevezik. Ám mi van, ha ők is ellenszolgáltatás fejében népszerűsítenek egy másik terméket?
Szerző(k): Drávucz PéterBeszélhetünk-e előremenekülésről recesszió idején? Hogyan maradhat most a víz felszínén az, aki a gazdasági világválság idején egyszer már majdnem elsüllyedt?
Szerző(k): Horváth TiborTaylor Swift elment egy focimeccsre, amiből az lett, hogy két amerikai megabrand egymást reklámozta, s ez több százmillió nézőt, új hirdetőket és fogyasztó rajongót hozott. Az amerikai sajtó azonban úgy véli, ez egy dollármilliókról szóló, gondosan becsomagolt marketingfogás.
Szerző(k): Kreivich OrsolyaFelismerve az iparági kommunikáció és marketing területén bekövetkezett változásokat, az ÉVOSZ Média Tagozata a szektor kommunikációs szokásainak feltérképezését vette vállára.
Szerző(k): Horváth Tibor