marketing

12.
15.
11:42
Sokba került két cégnek a megtévesztő hirdetés

Sokba került két cégnek a megtévesztő hirdetés

Feltárta a Gazdasági Versenyhivatal (GVH), hogy a Telemarketing International Kft. és osztrák anyacége, a Mediashop GmbH szándékosan megtévesztő kommunikációt folytatott négy terméke esetében.

Szerző(k): Economx
12.
08.
19:13
Az influenszermarketing a jövőben is a reklámstratégia részét fogja képezni

Az influenszermarketing a jövőben is a reklámstratégia részét fogja képezni

Csak valamilyen új technológia megjelenése miatt fejlődhet tovább a reklámpiac, hiszen megfigyelhető az ipari forradalom óta, hogy a technológia fejlődése és a marketing kéz a kézben járnak. Az is egyértelműen látszik, hogy hosszútávon csak a stratégiával egybekötött PR-tevékenység működik.

Szerző(k): Gáll Csongor
11.
27.
08:47
Úgy elmennek a hirdetők, hogy az X akár 75 millió dollárt is veszíthet

Úgy elmennek a hirdetők, hogy az X akár 75 millió dollárt is veszíthet

Miután Elon Musk a közösségi platformot irányító cég vezére a múlt héten egy antiszemita bejegyzést támogatott, ez több vállalatot, köztük a Walt Disney-t és a Warner Bros Discoveryt is arra késztette, hogy szüneteltesse hirdetéseit a korábban Twitternek nevezett oldalon.

Szerző(k): Economx
11.
19.
18:34
Nemzetbiztonsági kérdés: a marketing is segíthet túlélni az emberiség legnagyobb kihívását

Nemzetbiztonsági kérdés: a marketing is segíthet túlélni az emberiség legnagyobb kihívását

"A gazdasági vállalkozásoknak is segítséget kell nyújtaniuk a fogyasztóknak ahhoz, hogy megértsék: vásárlói döntéseikkel nekik is fontos szerepük van abban, hogy miként használjuk a szűkösen rendelkezésre álló erőforrásainkat" - foglalta össze a marketing önmagán is túlmutató szerepét a Bonafarm Csoport igazgatója.

Szerző(k): Sarkadi-Illyés Csaba
11.
15.
17:36
Olyanná válni, mint Szoboszlai: védekezni, támadni, gólt lőni és pacsizni a közönséggel

Olyanná válni, mint Szoboszlai: védekezni, támadni, gólt lőni és pacsizni a közönséggel

„Valószínűleg” az elmúlt harminc év legfontosabb marketinggel foglalkozó könyvét mutatta be a Magyar Marketing Szövetség (MSZSZ), a négyszázhúsz oldalas Trendbook bemutatóján jártunk, ahol többek között kiderült, hogy globális mértékű tehetségkrízissel néz szembe az ágazat.

Szerző(k): Sarkadi-Illyés Csaba
11.
12.
19:16
Elegük lett a női teniszezőknek, kőkemény pénzügyi reformot akarnak

Elegük lett a női teniszezőknek, kőkemény pénzügyi reformot akarnak

Tetőfokára hágott a hangulat a WTA (a női teniszezőket tömörítő szakszövetség) vezetői és az élvonal legjobb női játékosai között a mexikói világbajnokságon. A női mezőny elitje már eddig is morcos volt a szövetség intézkedései miatt, de most úgy tűnik, fordulóponthoz érkezett két fél kapcsolata.

Szerző(k): Kreivich Orsolya
10.
22.
12:54
Meddig lehet elmenni a véleményvezérek elleni fellépésben?

Meddig lehet elmenni a véleményvezérek elleni fellépésben?

Új influenszer típus terjed az interneten, saját magukat deinfluenszerek nevezik. Ám mi van, ha ők is ellenszolgáltatás fejében népszerűsítenek egy másik terméket?

Szerző(k): Drávucz Péter
10.
10.
13:03
Már eldőlt, kik lesznek ennek a válságnak a nyertesei

Már eldőlt, kik lesznek ennek a válságnak a nyertesei

Beszélhetünk-e előremenekülésről recesszió idején? Hogyan maradhat most a víz felszínén az, aki a gazdasági világválság idején egyszer már majdnem elsüllyedt?

Szerző(k): Horváth Tibor
10.
06.
11:54
Véletlen szerencse vagy kapitalista trükk az NFL és Taylor Swift márkacseréje?

Véletlen szerencse vagy kapitalista trükk az NFL és Taylor Swift márkacseréje?

Taylor Swift elment egy focimeccsre, amiből az lett, hogy két amerikai megabrand egymást reklámozta, s ez több százmillió nézőt, új hirdetőket és fogyasztó rajongót hozott. Az amerikai sajtó azonban úgy véli, ez egy dollármilliókról szóló, gondosan becsomagolt marketingfogás.

Szerző(k): Kreivich Orsolya
09.
29.
12:56
Hiánypótló felmérés készül az építőipari cégek kommunikációs tevékenységéről

Hiánypótló felmérés készül az építőipari cégek kommunikációs tevékenységéről

Felismerve az iparági kommunikáció és marketing területén bekövetkezett változásokat, az ÉVOSZ Média Tagozata a szektor kommunikációs szokásainak feltérképezését vette vállára.

Szerző(k): Horváth Tibor