marketing

10.
06.
11:54
Véletlen szerencse vagy kapitalista trükk az NFL és Taylor Swift márkacseréje?

Véletlen szerencse vagy kapitalista trükk az NFL és Taylor Swift márkacseréje?

Taylor Swift elment egy focimeccsre, amiből az lett, hogy két amerikai megabrand egymást reklámozta, s ez több százmillió nézőt, új hirdetőket és fogyasztó rajongót hozott. Az amerikai sajtó azonban úgy véli, ez egy dollármilliókról szóló, gondosan becsomagolt marketingfogás.

Szerző(k): Kreivich Orsolya
09.
29.
12:56
Hiánypótló felmérés készül az építőipari cégek kommunikációs tevékenységéről

Hiánypótló felmérés készül az építőipari cégek kommunikációs tevékenységéről

Felismerve az iparági kommunikáció és marketing területén bekövetkezett változásokat, az ÉVOSZ Média Tagozata a szektor kommunikációs szokásainak feltérképezését vette vállára.

Szerző(k): Horváth Tibor
09.
27.
21:18
Mágia Manchesterben: megőrülnek a marketingvezetők, ha a Uniteddel tárgyalnak

Mágia Manchesterben: megőrülnek a marketingvezetők, ha a Uniteddel tárgyalnak

A pályán egy évtizede bukdácsolnak, a kereskedelmi részleg viszont sikert sikerre halmoz. Míg a szurkolók megállás nélkül bosszankodnak az eredmények miatt, a marketingesek minden nap boldogan mennek haza.

Szerző(k): Kreivich Orsolya
09.
15.
15:12
Kiderült, kik az ország legjobb marketingesei

Kiderült, kik az ország legjobb marketingesei

Nyolcadik alkalommal rangsorolta a legsikeresebb magyarországi kommunikációs szakembereket a Marketing&Média kommunikációs szaklap.

Szerző(k): Zádori Bence
07.
29.
08:01
Megállt az idő az osztrák kocsmárosnál: schillingért adja a sört, két évtizeddel ezelőtti áron

Megállt az idő az osztrák kocsmárosnál: schillingért adja a sört, két évtizeddel ezelőtti áron

Az euró bevezetése előtti, 2001-es áron, osztrák schillingért kínálja a frissen csapolt sört a grazi Puntingam birtok tulajdonosa. Leleményes marketing terve bevált: a korsónként átszámítva 2,7 euróba kerülő nedű vonzza a látogatókat, mint méz a legyet. Ausztria alvó schilling-készlete 2022 decemberében 6,9 milliárd schilling volt, ami 499 millió eurónak felel meg. Sörben számítva ez körülbelül 180 millió korsónak felel meg.

Szerző(k): Economx
07.
26.
16:14
Még a szerencse fiai sem úszhatják meg az adózást, avagy nyertes fizess!

Még a szerencse fiai sem úszhatják meg az adózást, avagy nyertes fizess!

Sokan álmodoznak arról, hogy a fárasztó mindennapi munka helyett egyszerűbb lenne nyerni egy nagyobb összeget, és kész. Ráadásul van alapja a bizakodásuknak, hiszen manapság úton-útfélen szerencsejátékokba, nyereményjátékokba botlunk. A lottó, a kenó, a tippmix és társai mellett elterjedtek az olyan módozatok, amiket interneten, televízióban, rádióban, sajtókiadványokban, üzletekben, termékek csomagolásán hirdetnek meg, sőt, a mázlistákkal az is előfordul, hogy vetélkedőn, versenyen vagy nyereménybetétkönyv által jutnak pénzhez. Adózási szempontból azt érdemes ilyenkor vizsgálni, hogy keletkezik-e jövedelem és ezáltal adókötelezettség a nyerteseknél, no meg persze azt is, hogy olyankor ki állja a számlát.

Szerző(k): Sánta András
06.
14.
19:14
A sportmosás lavinaként terjed a világban, de akad ezzel egy kis gond

A sportmosás lavinaként terjed a világban, de akad ezzel egy kis gond

A sportswashing nem más, mint a greenwashing legújabb formája, azaz a PR-taktikák azon csoportja, amelynek célja, hogy a vállalatokat és egyre inkább egyes országokat környezetbarátnak tüntessenek fel anélkül, hogy a környezetszennyező hatásuk csökkentésének érdemi munkáját elvégeznék.

Szerző(k): Horváth Tibor
06.
06.
10:40
A mobilházakat az égből is figyelik

A mobilházakat az égből is figyelik

Nagy a jogszabályi zűrzavar, de a hatóságok éberen figyelnek, ellenőriznek. Ha pedig bírságolásra kerül sor, a gyártók kincstári marketing szövege biztos nem nyújt pénzügyi fedezetet a büntetésre, ezért érdemes körültekintően eljárnia annak, aki konténerházat, mobilházat kíván telepíteni.

Szerző(k): Sánta András
05.
04.
17:17
Új játékszabályok: teljesen átalakul a közösségi média

Új játékszabályok: teljesen átalakul a közösségi média

Elon Musk minden lépésével a Twitterből származó veszteségeket próbálja csökkenteni – mondta Dávid Ádám közösségimédia-szakértő a Napi.hu videó podcastjában. A Kiszervezett Marketing Kft. ügyvezetője hangsúlyozta, hogy a Tesla-vezér minden erejével azon dolgozik, hogy nyereségessé, de legalább nullszaldóssá tudja tenni a Twittert, amelybe végül kényszerből szállt be. Szerinte a válság hatására a cégek egyértelműen kevesebbet fordítanak közösségimédia-marketingre, így csökken a hirdetési felületek ára.

Szerző(k): Gáll Csongor
04.
20.
18:51
10 milliónál is többet keresnek a legnépszerűbb influenszerek Magyarországon

10 milliónál is többet keresnek a legnépszerűbb influenszerek Magyarországon

Már a 2010-es évek elején megjelentek az első influenszerek, akik fizetett hirdetéseket tettek ki a közösségi oldalakra csak, akkor még annyira gyerekcipőben járt a közösségimédia-marketingnek ez a területe, hogy szabályozás sem volt rá – hívta fel a figyelmet a Social Guru influenszer és marketing ügynökség vezetője a Napi.hu videó podcastjában. Szabó András „Csuti” hangsúlyozta, hogy az elmúlt 10 évben exponenciálisan növekedett az iparág, amiben dolgoznak, és ma már egyetlen márka sem engedheti meg magának, hogy a reklámstratégiájának ne legyen része egy influenszer-kampány, amiben egy, de sok esetben több személy képviseli a céget.

Szerző(k): Gáll Csongor