Minden második vásárló a hazai termékeket teszi a kosarába, szerintük ez egyet jelent a biztonsággal.
Szerző(k): Horváth BalázsA hazai fogyasztók nagy többségben előnyben részesítik a magyar élelmiszert, de a bútoroknál, ruházatnál és a kozmetikumoknál azonban más a helyzet.
Szerző(k): Eisenkrammer NóraA Magyar Termék védjegyes vállalkozások tavalyi éves összesített árbevétele már megközelítette a négyezer milliárd forintot, amely messze felülmúlja a korábbi várakozásokat.
Szerző(k): Horváth BalázsHamisnak bizonyultak azok az információk, miszerint a Lidl megszegte a magyar beszállítóknak tett ígéretét. A cég ugyanis nem tett vállalást.
Szerző(k): Zádori BenceEgy új, agresszív rovar jelent meg Magyarországon. És van, aki aggódhat miattuk.
Szerző(k): Zádori BenceSzéleskörű szakmai egyeztetést kezdeményezett a hazánkban működő élelmiszer-kiskereskedelmi szereplőkkel a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara. Célja az volt, hogy a jelentős gazdasági haszonnal kecsegtető olcsó import ellenére se csökkenjen a magyar termékek aránya a hazai üzletláncok kínálatában.
Szerző(k): Varga CsengeKevésbé látványos, ám talán az egyik legfontosabb állomáshoz ért a SPAR és a K&H együttműködésében meghirdetett Hungaricool termékverseny. A rekordszámú beérkezett pályázat közül a szakmai zsűri már kiválasztott húsz hazai vállalkozást, akik közül a tíz nyertes termékei kerülhetnek be a SPAR kínálatába. A szervezők, vagyis a SPAR és a K&H a Napi.hu megkeresésére arról tájékoztattak, hogy folyamatban vannak azok a széleskörű ellenőrzések, amelyek a pályázók átvilágítása mellett kiterjednek a termékekre, vagy akár a jövőbeli finanszírozási lehetőségekre is.
Szerző(k): EconomxA Magyar Termék védjegyrendszert használó cégek összárbevétele tavaly meghaladta a 2650 milliárd forintot – mondta a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője csütörtökön Budaörsön, ahol bejelentette azt is, hogy újraindul a cég Vedd a hazait! Védd a hazait! kampánya.
Szerző(k): Horváth Tibor