A Duna Autó Cégcsoportnál indul el a kínai SERES és DFSK autómárkák magyarországi forgalmazása.
Szerző(k): Vermes ÁdámAz összeszerelő-autóipari és akkumulátorgyári munkavállalók körében tapasztalható radikális elbocsátások nem csupán a magyar gyárakban figyelhetőek meg, hanem egy globális tendencia részét képezhetik.
Szerző(k): Balatoni LillaAz orosz elnök múlt heti beiktatása óta az első külföldi útja Kínába vezet, ami egyértelműen jelzi, hogy Moszkva fő partnerévé immár Peking vált. Mit változtatott meg a háború és mennyire lesz képes Peking pótolni Moszkva európai piacvesztését? Erről kérdeztük Deák Andrást, a John Lukács Intézet kutatóját.
Szerző(k): Horváth TiborÍgy falja fel szép lassan a Temu a filléres kínai óriások bölcsőjét, az Aliexpresst.
Szerző(k): Eisenkrammer NóraJoe Biden amerikai elnök megemeli a kínai gyártású elektromos autókra, napelemekre, acélra és más árukra kivetett vámokat.
Szerző(k): Eisenkrammer NóraMagyarország 2010-es keleti nyitása óta hídként funkcionál kelet és nyugat között, elhelyezkedése révén pedig központi szerepet tölt be ezen a téren.
Szerző(k): Horváth TiborEgy év alatt 86 százalékkal esett az Alibaba profitja. A bevételek viszont meghaladták az elemzői várakozásokat.
Szerző(k): Gulyas ÁbelBár továbbra sem ismerni az Orbán Viktor-Hszi Csin-ping csúcstalálkozó során megkötött kétoldalú megállapodások részleteit, de sok felvetésre választ adott a távol-keleti szuperhatalom elnökének budapesti látogatása. A Külügyi Intézet szakértőjével igyekeztük sorra venni ezeket.
Szerző(k): Sarkadi-Illyés CsabaKétnapos pekingi látogatást tesz az orosz államfő.
Szerző(k): Kiffer Anna