hirdetés

05.
27.
14:31
Átverték a Mercedest - jól jártak a csalók

Átverték a Mercedest - jól jártak a csalók

A Mercedes internetes hirdetéseinek nem kis részét nem valós személyek, hanem svindlerek irányítása alatt álló robot programok \"nézegették\", megcsapolva a cég reklámbüdzséjét.

Szerző(k): Economx
12.
04.
13:21
A pártoknak fájhat a kereskedelmi tévék elvesztése

A pártoknak fájhat a kereskedelmi tévék elvesztése

A kereskedelmi televíziókat kevésbé, a pártokat viszont érzékenyebben érintheti, ha nem kampányolhatnak a népszerű csatornákon.

Szerző(k): Diószegi József
06.
13.
18:14

A lengyel menedzser online-szkeptikus?

A lengyel vállalatoknak mindössze 24 százaléka gondolja úgy, hogy érdemesebb az interneten hirdetni, mint a hagyományos médián keresztül - adták közre a krakkói Közgazdasági Akadémia kutatói. A lengyel üzleti élet virtuális affinitásáról készített tanulmány szerint minden második vállalkozó úgy gondolja, hogy a tradicionális média hatékonyabb, mint az online.

Szerző(k): NAPI
02.
06.
10:51

A hirdetési piac megnyírta a Pro7 profitját

A ProSiebenSat.1 Media AG részvényeinek árfolyama 10 százalékkal futott fel, miután a médiacsoport tavalyi eredménye meghaladta a várakozást. Az adózás előtti nyereség ugyan a 2000-ben kimutatott 205 millió euróról 106 millióra zuhant, de így is túlszárnyalta a cég 90 milliós prognózisát. Az árbevétel 6,5 százalékkal, 2,02 milliárd euróra süllyedt, a nettó nyereség 27 százalékkal, 68 millió euróra csökkent. A vállalat a hirdetési piac kedvezőtlen fejleményeivel magyarázta a visszaesést.

Szerző(k): Bana Péter
12.
03.
10:27

Nagyot esnek idén a hirdetési kiadások

A hirdetési piac előrejelzésére szakosodott Zenith Optimedia szerint a hirdetési kiadások 1,3 százalékos globális visszaesésével kell számolni jövőre. Az iparág által nagy figyelemmel követett cég szerint idén év/év alapon 5,8 százalékos zuhanás várható, és a növekedés 2003-nál előbb biztosan nem indul meg. Akkor talán már 1,2 százalékkal emelkednek a hirdetési kiadások. Az iparág cégei jelenleg komoly válságban vannak, mert a gazdasági fékeződés miatt csökkennek a reklámra fordított összegek, másrészt nagyon sok olyan internetes vállalkozás semmivé vált, amelyek a múlt évben még felpumpálták az adatokat.

Szerző(k): Bana Péter