Miután Elon Musk a közösségi platformot irányító cég vezére a múlt héten egy antiszemita bejegyzést támogatott, ez több vállalatot, köztük a Walt Disney-t és a Warner Bros Discoveryt is arra késztette, hogy szüneteltesse hirdetéseit a korábban Twitternek nevezett oldalon.
Szerző(k): EconomxHa az Európai Bizottság úgy találja, hogy a YouTube hirdetésblokkoló-észlelő rendszere sérti az EU elektronikus hírközlési adatvédelmi irányelvét, pénzbírsággal sújthatja a platformot – mondta el az Economx megkeresésére a szakjogász.
Szerző(k): Drávucz PéterA Hálaadás még a karácsonyt és a Függetlenség napját is maga mögé utasítja az USA-ban, és hiába a két éves élelmiszerinfláció, több tízezer forintos vacsorát készítenek ilyenkor a lakosok. A tradicionális ünnepi NFL meccsek pedig rekordszámokat hoznak a televízió csatornáknak, amelyek ilyenkor fürdenek a hirdetők pénzében.
Szerző(k): Kreivich OrsolyaA hirdetéseket személyiségünk alapján állítja össze az algoritmus, ám ezzel elzárja előlünk más emberek véleményét.
Szerző(k): EconomxA Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) 2023-as Médiapiaci Jelentéséből kiderül, hogy lényegében minden eltér a fiatal generációk médiafogyasztási szokása a magyarországi átlagtól: kevesebbet tévéznek és rádióznak, a streaming viszont tarol.
Szerző(k): Zádori BenceAz EU betiltja a Meta személyes adatokon alapuló célzott hirdetéseit.
Szerző(k): EconomxMateiusz Morawieczki, Lengyelország még hivatalban lévő kormányfője fele annyit keres, mint magyar kollégája, de azt is mind hirdetésekre költötte - nagyjából egy varsói, belvárosi lakás árát. Más kérdés, hogy a választási eredmények fényében lehet, hogy fölöslegesen.
Szerző(k): Hegedűs SzabolcsÚj, naprakész információkat tartalmazó lakásárindexet fejlesztett az ingatlan.com. Balogh László kiemelte: a mutatóval egyéb más indexekhez képest 6-9 hónappal hamarabb követni lehet a lakásárak változásának irányát és mértékét.
Szerző(k): Koncsek RitaA vevők és az eladók is megérezték az ingatlanpiac gyengülését az elmúlt egy évben. És habár a tulajdonosok nagy része nehezen adja be a derekát, amikor alkuról van szó - sőt nagyon sokan egyáltalán nem -, a sikeres értékesítéshez bizony sok esetben csökkenteni kell a hirdetési árakon. Nem is keveset.
Szerző(k): Economx