A családi vállalkozásként működő bár vezetője elmondta, hogy le van nyűgözve a karácsonyi reklámra adott online reakcióktól, amelyek rávilágítanak arra, hogy az emberek mennyire magányosnak érezhetik magukat az ünnepi időszakban – írja a Sky News.

A Charlie's Bar pár napja mutatta be adventi reklámját, amely egy magányos idős férfiről szól, aki egyedül sétál a városközpontban, miután virágot helyezett egy sírra. Ezt követően belép a bárba, csatlakozik hozzá egy pár és kíváncsi kutyájuk, akikkel együtt iszik a férfi.

A reklámot a brit énekes-dalszerző Birdy People Help The People című dala kíséri. A rendkívül népszerű szerzemény a következő idézettel zárul: „itt nincsenek idegenek, csak barátok, akikkel még nem találkoztál.”

A hirdetés eddig több mint hatmillió megtekintést ért el az X-en, és több mint 60 ezer kedvelést a TikTok-on.

Ez még a John Lewis áruház reakcióját is kiváltotta, amely a könnyfakasztó ünnepi reklámok készítésének szinonimájává vált. „Nem mi sírunk, hanem ti. Boldog karácsonyt!” – írta az áruház hivatalos TikTok-fiókja a videó alá.

Una Burns, a Charlie's Bar vezetője elmondta, hogy olyan reklámot szerettek volna készíteni, ami hat az emberek szívére. A pub vezetője teljesen le van nyűgözve a videó népszerűsége láttán:

az emberek a John Lewis reklámjához hasonlítják, amire soha nem számítottunk. Ez zseniális!

„Mi csak egy kis, helyi kocsma vagyunk, és csak egy olyan karácsonyi reklámot akartunk készíteni, ami remélhetőleg elnyeri az emberek tetszését. Számunkra az évek során nyilvánvalóvá vált, hogy a karácsony egyesek számára nagyon magányos, nehéz időszak lehet.”

Ők ezt másoknál élesebben látják, mivel karácsony reggelén – amikor nyitva vannak – olyan emberek jönnek be hozzájuk, akiknek nincs hova menniük, és akiknek szükségük van arra, hogy beszélgessenek valakivel. Burns asszony elmondta, hogy jelenleg édesapja a Charlie's Bar tulajdonosa, aki a nagyapjától vette át az üzletet