hirdetés

11.
27.
18:24
Vírusszerűen terjed egy északír pub könnyfakasztó reklámja

Vírusszerűen terjed egy északír pub könnyfakasztó reklámja

A Charlie's Bar pénteken mutatta be ünnepi reklámját, amely egy magányos idős férfiről szól, aki egyedül sétál a városközpontban, miután virágot helyezett egy sírra.

Szerző(k): Horváth Tibor
11.
27.
08:47
Úgy elmennek a hirdetők, hogy az X akár 75 millió dollárt is veszíthet

Úgy elmennek a hirdetők, hogy az X akár 75 millió dollárt is veszíthet

Miután Elon Musk a közösségi platformot irányító cég vezére a múlt héten egy antiszemita bejegyzést támogatott, ez több vállalatot, köztük a Walt Disney-t és a Warner Bros Discoveryt is arra késztette, hogy szüneteltesse hirdetéseit a korábban Twitternek nevezett oldalon.

Szerző(k): Economx
11.
25.
14:51
A YouTube megütheti a bokáját a hirdetésblokkolós ügy miatt

A YouTube megütheti a bokáját a hirdetésblokkolós ügy miatt

Ha az Európai Bizottság úgy találja, hogy a YouTube hirdetésblokkoló-észlelő rendszere sérti az EU elektronikus hírközlési adatvédelmi irányelvét, pénzbírsággal sújthatja a platformot – mondta el az Economx megkeresésére a szakjogász.

Szerző(k): Drávucz Péter
11.
23.
20:44
Pulyka és foci: így pörgeti a Hálaadás az amerikai kereskedelmet

Pulyka és foci: így pörgeti a Hálaadás az amerikai kereskedelmet

A Hálaadás még a karácsonyt és a Függetlenség napját is maga mögé utasítja az USA-ban, és hiába a két éves élelmiszerinfláció, több tízezer forintos vacsorát készítenek ilyenkor a lakosok. A tradicionális ünnepi NFL meccsek pedig rekordszámokat hoznak a televízió csatornáknak, amelyek ilyenkor fürdenek a hirdetők pénzében.

Szerző(k): Kreivich Orsolya
11.
22.
15:05
Az egészséges politikai diskurzust is kiirtják a személyre szabott online hirdetések

Az egészséges politikai diskurzust is kiirtják a személyre szabott online hirdetések

A hirdetéseket személyiségünk alapján állítja össze az algoritmus, ám ezzel elzárja előlünk más emberek véleményét.

Szerző(k): Economx
11.
11.
13:24
Napi 4 órát bámulják a gyermekek a mobiljukat

Napi 4 órát bámulják a gyermekek a mobiljukat

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) 2023-as Médiapiaci Jelentéséből kiderül, hogy lényegében minden eltér a fiatal generációk médiafogyasztási szokása a magyarországi átlagtól: kevesebbet tévéznek és rádióznak, a streaming viszont tarol.

Szerző(k): Zádori Bence
11.
02.
05:48
Azt gondolta a Meta, hogy fizetős lesz, de jött egy kis bökkenő

Azt gondolta a Meta, hogy fizetős lesz, de jött egy kis bökkenő

Az EU betiltja a Meta személyes adatokon alapuló célzott hirdetéseit.

Szerző(k): Economx
10.
27.
15:47
Az alulfizetett miniszterelnök, aki minden pénzét Facebook-hirdetésekre költötte

Az alulfizetett miniszterelnök, aki minden pénzét Facebook-hirdetésekre költötte

Mateiusz Morawieczki, Lengyelország még hivatalban lévő kormányfője fele annyit keres, mint magyar kollégája, de azt is mind hirdetésekre költötte - nagyjából egy varsói, belvárosi lakás árát. Más kérdés, hogy a választási eredmények fényében lehet, hogy fölöslegesen.

Szerző(k): Hegedűs Szabolcs
10.
10.
12:27
Egy fejlesztéssel felpörgetik az adatokat: információdömping jön a lakásárakról

Egy fejlesztéssel felpörgetik az adatokat: információdömping jön a lakásárakról

Új, naprakész információkat tartalmazó lakásárindexet fejlesztett az ingatlan.com. Balogh László kiemelte: a mutatóval egyéb más indexekhez képest 6-9 hónappal hamarabb követni lehet a lakásárak változásának irányát és mértékét.

Szerző(k): Koncsek Rita
10.
08.
07:59
Visszajött az alku ideje, egyre jobban le lehet nyomni az árakat

Visszajött az alku ideje, egyre jobban le lehet nyomni az árakat

A vevők és az eladók is megérezték az ingatlanpiac gyengülését az elmúlt egy évben. És habár a tulajdonosok nagy része nehezen adja be a derekát, amikor alkuról van szó - sőt nagyon sokan egyáltalán nem -, a sikeres értékesítéshez bizony sok esetben csökkenteni kell a hirdetési árakon. Nem is keveset.

Szerző(k): Economx