A kínai és az európai autógyártók egymásnak feszültek a hétfőn kezdődő párizsi autószalonon: az EU arra készül, hogy magas importvámokat vet ki az ázsiai országban gyártott elektromos járművekre, miközben az iparág gyenge kereslettel küzd.
Szerző(k): V. G.Hétfőn debütált a Párizsi Autószalonon az R4 E-Tech, amelynek ára 35 ezer euró, mintegy 14 millió forint alatt van és hatótávolsága 400 kilométer.
Szerző(k): V. G.A BYD ügyvezető alelnöke, Stella Li kifogásolta a Kínában gyártott elektromos autókra kivetett uniós vámokat. Mindennek szerinte végül a fogyasztók isszák meg a levét.
Szerző(k): H. A.Az alumíniumvázak és az akkumulátordobozok egy új plovdivi üzemből érkezhetnek majd.
Szerző(k): V. G.A harmadik negyedévben tovább csökkentek a Volkswagen csoport eladásai egy évvel ezelőtthöz képest.
Szerző(k): Z. B.Új magasságokba emelkedhet a Tesla, bár a CyberCab nem tud repülni.
Szerző(k): Zádori BenceSzomorkodhatnak az ínyencek: várni kell még az e-Lamborghinire.
Szerző(k): G. É.Szenved az európai autóipar az alacsony szén-dioxid kibocsátású technológiákra való átállással, a romló ellátási lánccal, valamint az ázsiai piac erősödésével és azzal is, hogy csökken a kereslet az elektromos autók iránt. Ezért az EP-képviselők sem hátrálnak tovább, vitát tartottak a témáról.
Szerző(k): Zádori Bence