A csökkenés az elektromos autók körében, valamint a kínai piacon volt kiemelkedő a vállalat jelentése alapján. Július és szeptember között a konszern világszerte 2,176 millió járművet szállított le az ügyfeleinek az összes márkájából, 7,1 százalékkal kevesebbet, mint az előző év azonos időszakában.
Az előző negyedévhez képest is nagyobb a visszaesés mértéke, akkor ugyanis éves bázison 3,8 százalékkal csökkentek a kiszállítások.
Kapcsolódó
A Volkswagen alapmárka 6,6 százalékot, a Volkswagen haszongépjárművek részlege pedig 11,8 százalékot veszített, egyedül a Skoda, a Lamborghini és a Traton ért el 6; 18,7 és 4,8 százalékos emelkedést.
A legnagyobb visszaesést az Audi szenvedte el a nagy tételben forgalmazott márkák között, 16 százalékosat. A Bentley 35,6 százalékkal kevesebb autót értékesített.
VW-vezér: A kínai autógyártóknak lehetővé kell tenni, hogy uniós befektetésekkel elkerüljék a vámokat
Oliver Blume tart tőle, hogy a kivetett büntetővámok súlyosan visszaütnek Európára. Ha többre kíváncsi, itt olvashat tovább.Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza
Egyre többen nem kérnek a céges karácsonyi bulikból
Nekimentek az oroszok a belga banknak, bekövetkezhet a legrosszabb
Még két orvos sincs, aki állná a sarat a Szent Imre Kórház sürgősségi osztályán
Sokk Európában: biztonsági kockázatnak minősítette Dánia az Egyesült Államokat
Ipari sokk Magyarországon: már a kormányváltás is szóba került a friss adatok után
Trump szerint mocskos és kegyetlen az EU – kiderült, mi áll a háttérben
Európa fegyverkezik: sorkatonai változások Észtországban és Németországban
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV