Agárdi Marianna, az Arval Magyarország ügyvezető igazgatója szerint a hazai vállalatok egyre nagyobb nyitottsággal fordulnak az elektromos mobilitás felé, bár Magyarország még az elektrifikáció korai szakaszában jár. A nemzetközi anyavállalatok elvárásai és a fenntarthatósági szempontok itthon is gyorsítják az átállást, ugyanakkor a munkavállalók kezdeti bizonytalansága még kihívást jelenthet. A flották elektrifikációjának egyik legnagyobb akadálya a töltőhálózat hiányossága, amit véleménye szerint csak az állam, a vállalatok és a töltőszolgáltatók közös felelősségvállalásával lehet hatékonyan kezelni. A költséghatékonyság továbbra is kulcstényező: sok cég inkább hibrid vagy használt járműveket választ, különösen a kkv-k körében. A digitális eszközök és a mesterséges intelligencia pedig nemcsak a flotta biztonságosabb és gazdaságosabb működtetését támogatják, hanem segítik a zöld célkitűzések elérését is. Interjú.
Szerző(k): Vermes ÁdámA lista a magyarországi hivatalos árlisták aktuális, kedvezményes árai alapján készült.
Szerző(k): EconomxAkár egy évtizeddel is tovább gyárthat belső égésű motoros autókat az Audi, mint ahogy azt korábban bejelentették.
Szerző(k): G. É.A németországi Ingolstadtban hétfő este bemutatták az új Audi Q3 modellt. Az autó sorozatgyártása heteken belül megkezdődik Győrben.
Szerző(k): G. É.A BMW nem kötelezi el magát az elektromos átállás mellett, sőt, még előrébb tekint: úgy véli, itt az idő, hogy komolyabban foglalkozzanak a hidrogén meghajtású autókkal.
Szerző(k): G. É.Kalifornia mellett még 17 szövetségi államban van hatályban az elektromos autók egyedüliségének megteremtését célzó, a klímavédelemre hivatkozó jogszabály. A kaliforniai rendelkezéseket most hatályon kívül helyezte az elnök.
Szerző(k): EconomxTermészetes, hogy a legnépszerűbb európai turistacélpontok igyekeznek különféle szabályokkal terelgetni a mindennapi életüket megbolygató látogatókat, de például az adózás, a parkolás, netán a hangoskodás mellett esetenként olyan dolgokról is rendelkeznek, amikre aligha gondolnánk. Íme a legfurábbak.
Szerző(k): G. É.Már gyakorlatilag minden második autó alternatív hajtású az újautó-piacon Kínában.
Szerző(k): S. Z.