Az Egyesült Államok régi-új elnökaspiránsának komoly fenntartásai vannak az autógyártás elektromos átállásával kapcsolatban.
Szerző(k): S. A. S.A világ egyik legnagyobb okostelefon-gyártója ígéretet tett arra, hogy tízmilliárd dolláros befektetéssel a világ öt legnagyobb autógyártója közé kíván kerülni.
Szerző(k): V. G.A Seat fokozatosan városi mobilitási gyártóvá válik, miközben a CUPRA mint növekedő új brand, a prémium minőség irányába tart, a modellek között tehát transzparens transzformáció zajlik.
Szerző(k): Horváth TiborMindez 12 héttel azután történt, hogy Róma felmondta a Selyemút megállapodást és erről tavaly december 3-án értesítette Pekinget. A BYD szerint a második európai üzem az értékesítési mennyiségtől függ.
Szerző(k): EconomxA házon belül gyártott alkatrészekkel biztosítja nyereségét az autógyár.
Szerző(k): EconomxJelenleg az új autók piacán nem éri el a 7 százalékot Magyarországon az elektromos autók eladása, ez pedig alulmúlja az uniós országok statisztikáit. Egyszerűen a többség nem tudja kifizetni a drágább, de környezetkímélőbb technológiát. Az Economx.hu podcastjának vendége, Horváth András 2017 óta vezet és tesztel elektromos autókat, és szerinte ezeknek a járműveknek jelenleg nincs alternatívájuk.
Szerző(k): Magyar MártonA BrightDrop Zevo hajtásláncába nem megfelelő fogaskerekek kerültek, a General Motors kijavítja a hibát.
Szerző(k): Economx2024-ben a globálisan eladott BMW-járművek egyötöde már elektromos hajtású lesz, 2030-ra pedig 50 százalékra nőhet az arány.
Szerző(k): Horváth TiborA Reuters forrásai szerint a következő hetekben felkeresik a BYD-t, a Geely-t és a SAIC-ot is.
Szerző(k): Economx