Brutális elbocsátási hullám előtt áll a német autóipar, amelynek válsága tavaly óta nyilvánvaló, ám a gyártók nehézségei miatt mos ...
Nőtt az érdeklődést a használt motorok iránt idén a január-április közötti időszakban. Ugyanebben az időszakban a modellek átlagár ...
Lecsúsztak a dobogóról a BMW és a Ford eddig igen kedvelt modelljei, bár egy másik járgánnyal azért még mindig a BMW viszi el a pá ...
A jövő közelebb van, mint hinnénk – a Hannover Messe kiállításon bemutatott kínai G1 humanoid robot valósággá teszi azt, amit eddig csak a filmekben láttunk. Bár még messze van attól, hogy otthonunk állandó segítője legyen, mozgása és formája már most felforgatja a robotikai versenyt.
Szerző(k): Kónya PolettÁtadták Debrecenben a Panattoni Hungary és az OTP Ingatlanbefektetési Alap közös fejlesztésében megvalósult 15.300 négyzetméteres csúcstechnológiás gyártócsarnokot. A ZF Chassis Modules számára build-to-suit konstrukcióban fejlesztett üzem a BMW debreceni gyárába szállít majd futóműveket.
Szerző(k): Farkas TiborA VW ID4 hátulról úgy néz ki, mint egy disznó magas sarkú cipőben – írja a FAZ, felhánytorgatva, hogy talán ez az erőltetett design lehet az egyik oka a német autóipar válságának.
Szerző(k): Hegedűs SzabolcsEgy európai Kutatás+Fejlesztés (K+F) központ létrehozását tervezi a kínai cég, amihez már a BMW több mérnökét is sikerült megnyerni.
Szerző(k): Gulyás Ábel