Versenyjogi vizsgálatot indíthat az Európai Bizottság a 35 évre szóló magyar autópálya-koncesszió ügyében.
Szerző(k): Fogarasi KittiMinden korábbinál nagyobb összeget fordítottak tavaly a közúti és vasúti infrastruktúra, illetve a légi közlekedés és hajózás fejlesztésére, bővítésére Romániában - tájékoztatott vasárnapi közleményében a szállításügyi minisztérium.
Szerző(k): EconomxAhol lehet, a leállósávokat is felújítják.
Szerző(k): Economx"Vegyék meg egymást!" - ezt üzente még októberben Nagy Márton gazdaságfejlesztési miniszter a hazai építőipari cégeknek. A javaslat kezd valóra válni, a Duna Aszfalt Zrt. ugyanis megveszi a Dömper Kft.-t.
Szerző(k): EconomxDrágul, de legalább elkészül az észak-erdélyi autópálya következő szakasza, amelyet egy török vállalat épít, ám a 18 hónapos határidőt nem tudják tartani, akárcsak a vállalat költségkeretet.
Szerző(k): Komócsin SándorIdén sem fog látványosan bővülni Románia autópálya-hálózata, de legalább Erdélyben átadnak egy nyúlfarknyi hosszúságú utat. Megfigyelők szerint legalább annyi elmondható róla, hogy sokat javíthat a környék közlekedésén.
Szerző(k): Komócsin SándorMár négy éven belül, 2026 nyarán végig lehet autózni a dél-erdélyi szakaszon. A hiányzó, kilenc kilométeres szakaszt, amiben egy két kilométeres alagút is lesz, jövőre kezdhetik el építeni. A konzorcium az eddigi beruházásainál tartotta a határidőt.
Szerző(k): Vámosi ÁgostonA hazai autópályák állam helyetti új, magánüzemeltetője azt ígéri, hogy javul majd a szolgáltatás színvonala, ha pedig nem az elvárásoknak megfelelően teljesítenek, csökkenthető a nekik járó összeg. Az viszont már üzleti titok, hogy mennyivel - írja az rtl.hu. A koncessziójogosult szerint az is üzleti titok, mennyiért vették meg az utak fenntartásához szükséges gépeket és eszközöket az államtól.
Szerző(k): Domokos Erika