Ha ugyanannyiért lehetne megvenni egy villanyautót, mint egy konnektoros vagy sima hibridet, illetve hagyományosat, akkor is sokan választanák az utóbbit. A magyarok egynegyede pedig egyáltalán nem akar autót vásárolni.
Szerző(k): Horváth TiborEgyre erősebbek a kínai autómárkák az európai piacon is, és a szakértők szerint a következő években az olcsó modellek egyre jobb eladási adatokat produkálhatnak, megszorongatva az európai gyártókat. Magyarországon még nem jellemző a kínai autóipari terjeszkedés, ám idővel ide is begyűrűzhet a tendencia.
Szerző(k): Csernik-Varga AdriennNapjainkban a legkisebb, legfapadosabb új autó ötmillió forintba kerül, egy üzembiztosnak mondható használt autóért pedig három–négymillió forintot kérnek. Közben a vásárlóerő egyre távolabb kullog a piactól, és maga az autóbirtoklás is megosztó témává válik. Vannak, akik szerint léteznek élethelyzetek, amikor autózni nem választás kérdése, mások viszont azzal érvelnek, hogy aki nem tudja kigazdálkodni egy rendes autó vételárát, annak a fenntartás is keserves lesz.
Szerző(k): Sánta AndrásAz ALD Automotive sikeresen lezárta a LeasePlan felvásárlását és bejelentette a magyarországi vezetőségben történt változásokat – derült ki a flottamenedzsmenttel foglalkozó társaság közleményéből.
Szerző(k): EconomxÉvtizedek óta először nem a Volkswagen adta el a legtöbb autó Kínában az idei első negyedévben. Az új kedvenc kínai márka, és csak elektromos autót gyárt.
Szerző(k): Fellegi TamásA BMW megduplázta elektromos autóinak eladását az első negyedévben.
Szerző(k): EconomxRekordot döntött a magyar autók átlagéletkora, a legelterjedtebb márkák közel két évtizede szolgálják a hazai autósokat.
Szerző(k): EconomxJanuárban nőtt a forgalomba helyezett új autók száma az Európai Unióban. Mindenhol több benzines autót adtak el a nemzeti piacokon, de nőtt a forgalomba helyett elektromos- és hibrid autók száma is.
Szerző(k): Varga Csenge