Kátyúba szorult a német autóipar, ami az európai partnerpiacok, így Magyarország teljesítményét is befolyásolta. A szektor 2025-ben még rázós úton halad, de jövőre már van remény, hogy újra versenyképes legyen fő nyugati partnerünk autógyártása – jósolják az iparági szakértők.
Szerző(k): Thurzó KatalinEurópa 2025-ben is várhatóan komoly kihívásokkal fog szembesülni, miután egyfelől Damoklész kardjaként lebeg a feje felett Donald Trump leendő vámpolitikája, másfelől a kínai lassulás sem kecsegtet semmi jóval. Mindezt várhatóan megszenvedi az európai gazdasági teljesítmény, és azon belül is a bankszektor, valamint az autógyártási kapacitás.
Szerző(k): H. A.Az automatikus menetfény ugyanis csak elöl kapcsol be, ezért a korszerű autók hátul sötétségbe burkolózva lopakodnak az utakon. Hacsak a sofőr be nem kapcsolja az igazi világítást.
Szerző(k): S. A. S.Peking már egy ideje globális nagyhatalomnak számít az autóipari szférában is, és amennyiben folytatódnak az országban uralkodó jelenlegi trendek, a jövő tényleg a villanyautóké lesz.
Szerző(k): Kiffer AnnaA német gazdaság több mint fele munkahelyek leépítésére számít 2025-ben. Szomorú a hangulat a német gazdaságban, a magas költségek, a bürokrácia és a geopolitikai bizonytalanságok lassítják a növekedést. Sok iparág 2025-ben visszaesésre is számít, a javuló tendencia pedig egyelőre nem látható.
Szerző(k): L. K.A mélypont felé közelít Németország gazdasága, ahol a háztartások egyre szegényebbek és mindenki élete évről évre egyre rosszabb lesz – közölték amerikai elemzők.
Szerző(k): Thurzó KatalinA két legnagyobb japán autógyártó bejelentette, hogy megkezdik a fúziós tárgyalásokat. Ezzel a világ harmadik legnagyobb autógyártójává egyesülhet a két vállalat és felveheti az iramot a Teslával.
Szerző(k): Zádori BenceAz Egyesült Államokban az elemzők által vártnál jelentősebben nőtt a kiskereskedelmi forgalom novemberben havi szinten, emellett éves összevetésben is gyorsuló növekedést jegyeztek fel.
Szerző(k): Gulyas ÁbelÚgy fest, kissé késve jön el a jövő a Lamborghininél: a korábbi bejelentéssel ellentétben ugyanis a 2028-ra ígért piacra dobást 2029-re tolta a luxusautóiról ismert gyártó.
Szerző(k): Sándor Zoltán