Szlovákiában új oltási kampányt indítanak, miután az eddigi kifulladt. Ezúttal egy profi reklámcéget kérnek fel a hirdetések kidolgozására, bár egyelőre még nem tisztázott, hogyan fogják finanszírozni kampányt. Nyereményjátékkal is ösztönzik az oltási kedvet.
Szerző(k): Barabás JúliaNégy év után tavaly 100 millió forint alá csökkent Kasza Tibor és testvére cégének éves forgalma, és a nyeresége is a felére esett. Osztalékelőleget azonban év közben is ki tudtak venni a vállalkozásból. Kaszáék a kozmetikai cikkek webes kereskedelmébe is belevágtak, külön cégbe szervezték Kasza Tibi feleségének nevével piacra dobott termékek árusítását.
Szerző(k): Domokos ErikaA Reklámszövetség véleménye szerint a homoszexualitás és nemváltás tömegmédiában és reklámokban való megjelenítését ilyen mértékben és módon nem indokolt törvényileg szabályozni. A szervezet aggasztónak véli a bűncselekménynek számító pedofília és az alapvető emberi jognak számító szexuális orientáció összekapcsolását a reklám és média törvények módosító szövegtervezetében - derül ki a Magyar Reklámszövetség közleményéből.
Szerző(k): Szabó DánielA kormányzati és állami céges hirdetéseket megjelentető, illetve kampányokat lebonyolító két Balásy-cég összesen 4 milliárd 208 millió forint osztalékot fizet a tulajdonosának - írta meg a friss céges beszámolók alapján a 24.hu.
Szerző(k): Domokos ErikaHárom év alatt a tavalyi 6,6 milliárdról 7,7 milliárd dollárra emelkedhetnek az alkoholos italok népszerűsítésére fordított reklámkiadások. Bár az alkoholmárkák az átlag kétszeresét költik el a televíziókban, a közönség zsugorodása évente 2,4 százalékkal veti vissza a ráfordításokat.
Szerző(k): Molnár CsabaA Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 25 millió forintos bírságot szabott ki a Parusan hajhullást csökkentő sampon német gyártójára és hazai forgalmazójára, amiért az egészségre vonatkozó, valótlan állításokkal reklámozták terméküket - adta hírül a hivatal.
Szerző(k): Domokos LászlóReklámkampányba kezd a Budapesti Közlekedési Központ (BKK), hogy az emberek térjenek vissza a tömegközlekedéshez. A szerződés keretösszege nettó 150 millió forint, amely elmarad a milliárdos kormányzati költésektől, de egy veszteséges cég esetében túlzó lehet - írja a Népszava.
Szerző(k): Szász PéterNapok alatt több millió forintot költött a Fidesz azokra az internetes reklámokra, amelyek célja Karácsony Gergely lejáratása. A YouTube-on megjelenő videók legalább öt másodpercig lavakarhatatlanok a képernyőről.
Szerző(k): Komócsin Sándor