Reklám

09.
29.
15:36
Médiapiac: mit lehet tenni a nagy platformokkal szemben?

Médiapiac: mit lehet tenni a nagy platformokkal szemben?

A globális reklámbevétel több mint harmada a két legnagyobb globális platformhoz, a Google-t üzemeltető Alphabethez és a Facebookhoz áramlik. Magyarországon az arány egyelőre kisebb (26 százalék), de gyorsan emelkedik. Az online hirdetések piacán a két nagy szereplő piaci részesedése idehaza 60 százalék, és ezzel lassan, de biztosan kiszívják a bevételt a magyar tartalomiparból. Az EU-s és a hazai kormányzati segítség még várat magára, de mit tehetnek a magyar médiapiac szereplői, hogy ellenálljanak a nyomásnak? Az erre a kérdésre adható stratégiai válaszokat tárja fel a Magyar Reklámszövetség és a KPMG közös tanulmánya.

Szerző(k): Economx
09.
21.
13:31
Új szabályok jönnek a magyar boltokban

Új szabályok jönnek a magyar boltokban

Jövő május végétől a mostaninál sokkal szigorúbb szabályok vonatkoznak majd az árcímkékre az EU-ban. Egy akciós terméknél meg kell majd mondani, ténylegesen mennyibe került korábban.

Szerző(k): Csernátony Csaba
09.
13.
08:54
Chuck Norrisra a világ legnehezebb dolga vár, de megoldja

Chuck Norrisra a világ legnehezebb dolga vár, de megoldja

Olyan reklámot forgatott a norvég energiaipari innovátor, amire még a legelvetemültebb Chuck Norris rajongók is csak csettintenek: az elnyűhetetlen amerikai akciósztár - és mifelénk: aranyköpés-forrás - cirka két percben nemcsak hogy meglovagol egy orkát és egy jávorszarvast, de még a napenergiát is begyűjti.

Szerző(k): Szabó M. István
09.
08.
12:55
Koncesszióba adja reklámhelyeit a BKV

Koncesszióba adja reklámhelyeit a BKV

Szolgáltatási koncessziós szerződés keretében, a reklámhelyeinek reklám célú hasznosítására vár ajánlattevőket a BKV Zrt.

Szerző(k): Németh Géza
09.
01.
13:52
Sushi éttermek vették fel a harcot az orosz nácikkal

Sushi éttermek vették fel a harcot az orosz nácikkal

Oroszországban szabályos háború robbant ki két sushi iétterem és egy fajvédő náci csoport között azért, mert az előbbiek fekete férfi modelleket is megjelentetnek reklámikon, esetenként fehér bőrszínű, vélhetően orosz nő modellekkel.

Szerző(k): Komócsin Sándor
08.
31.
17:31
Ingyen pizzát ad a frissen oltottaknak egy magyar étteremlánc

Ingyen pizzát ad a frissen oltottaknak egy magyar étteremlánc

Ingyen pizzaszelettel jutalmazza a Covid-19 ellen frissen beoltott vendégeit a hazai szeletbár-lánc, a Pizza Me. Az ajándékot 24 óránál nem régebbi oltási igazolásuk felmutatásával igényelhetik azok, akik egy igazi olasz pizzával szeretnék enyhíteni az oltással járó kellemetlenségeket. A Pizza Me amellett, hogy vásárlói felé képviseli az oltás fontosságát, a kampányon keresztül más magánvállalatokat is arra ösztönözne, hogy vállalják fel ezt az ügyet. A Blikk szerint a kezdeményezést meghirdették a közösségi portálokon és ki is tört a posztok alatt a háborúskodás.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
08.
30.
14:47
Felszólították a Shellt, hogy ne vezesse félre a vásárlóit - [frissítve!]

Felszólították a Shellt, hogy ne vezesse félre a vásárlóit - [frissítve!]

Hollandiában a reklámfelügyeletnek torkán akadt az a Royal Dutch Shell Plc reklámkampány, melynek ígérete, hogy az ott tankoló autósok némi felárért cserébe megválthatják a vásárolt üzemanyag karbonlábnyomát. Az ítélet első fokon született, de a kampány május óta Magyarországon is fut.

Szerző(k): Szabó M. István
08.
14.
19:43
A marketing a világűrt is legyűri

A marketing a világűrt is legyűri

Hamarosan el lehet már jutni a szélesebb társadalomnak is az űrbe, így várhatóan megjelennek ott is azok a hirdetőtáblák,, amelyeket mindenki ismer az autóutakról.

Szerző(k): Rácz Gergő
08.
05.
16:50
Figyelmeztet a GVH: más néven próbálják eladni a tiltott fogfehérítőt

Figyelmeztet a GVH: más néven próbálják eladni a tiltott fogfehérítőt

A forgalmazó igyekszik megkerülni a hazai hatóságokat, és más néven igyekszik továbbra is értékesíteni a BrightWhite otthoni fogfehérítő szettet. A szert betiltották, most újabb lépésről döntött a versenyhatóság.

Szerző(k): Rácz Gergő