A lap szombati számában megjelenő interjúban az értékesítési igazgató elmondja, hogy a második negyedévben közel negyedével, 354 ezerre estek vissza az Audi autóeladásai, elsősorban az európai üzemek és kereskedések járványvédelmi leállítása, illetve bezárása miatt. Kínában azonban az eladások ezalatt az idő alatt mintegy negyedével emelkedtek. Április és június között például minden második eladott Audi Kínában kelt el.
Júliusban az Audi eladásai már úgy három százalékkal 160 ezerre emelkedtek világszerte.
Az Audi az elmúlt években a prémium modellek piacán a harmadik helyre szorult vissza a Mercedes és a BMW mögött. Wortmann elmondása szerint az Audi ezen a helyzeten modellpolitikájának a tömegtermékektől való még nagyobb mértékű eltávolításával, a luxusmárka-arculat megerősítésével kíván javítani. Erősíteni tervezik emellett a fiatalabb generáció, mint új vásárlói célcsoport megszólítását is, akik "fogékonyabban viszonyulnak a technológiai, formavilágbeli és digitalizációs trendekhez".
Az értékesítési igazgató közölte, hogy az Audi az év végére piacra viszi a márka további sorsa szempontjából ikonikus jelentőségű elektromos E-Tron GT modellt. Az elektromos E-Tron SUV modellből az Audi az idén már 22 ezret értékesített.
Legolvasottabb
Elképesztő a csalók legújabb módszere: így olvassák le könnyedén a PIN-kódunkat
Rátenyerelt a WHO a pánikgombra: szinte pontosan ugyanaz a forgatókönyv, mint a Covidnál
Kimondta Trump, amire mindenki várt: megvan az alap a békéhez
Egyre nagyobb gáz van: taktikáznak a magyarok, szorul a hurok Európában
Súlyos teher Magyarország vállain Ukrajna 90 milliárd eurós karácsonya
Brüsszel lecsap: minden megváltozik, eljöhet a fogyasztók kánaánja
Már nem sci-fi: előre megmondják, hogy miben betegszünk meg
Nyomasztóan kemény évek jönnek az ingatlanpiacon, brutális számokat kellene hozni
Súlyos következménye lehet, hogy megduplázták az ingyenes készpénzfelvételi limitet