ügyfélszolgálat

08.
07.
18:14
Újabb nagy dobás az ikonikus magyar cégtől

Újabb nagy dobás az ikonikus magyar cégtől

A mesterséges intelligenciák és chatbotok (beszélgető robotok) piacán terjeszkedik a Magyarországon alapított, de 10 év alatt nemzetközi nagyvállalattá nőtt LogMeIn, amely felvásárolta a digitális önkiszolgáló szolgáltatásokat és virtuális asszisztenseket fejlesztő Nanorepet - írja az MTI.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
07.
11.
21:09
Fontos lépésre szánta el magát a Tesla

Fontos lépésre szánta el magát a Tesla

A Model 3 értékesítésének megkezdésével párhuzamosan növeli ügyfélszolgálatai számát a Tesla - írta az MTI.

Szerző(k): Szepesi Anita
05.
11.
16:06
Rendületlenül bíznak Magyarországban a szolgáltató központok

Rendületlenül bíznak Magyarországban a szolgáltató központok

A szolgáltató központok (shared service center, SSC) kedvelik Magyarországot, a többségük tervezi a magyarországi működésének további kiterjesztését - derült ki a Deloitte Magyarország felméréséből.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
03.
07.
09:23
Könnyít ügyfelei életén az agrárkamara

Könnyít ügyfelei életén az agrárkamara

A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara keddtől ingyenesen hívható telefonon. A cél, hogy a szervezet 400 ezer tagjának csökkentsék a költségeit, valamint, hogy azokat is megszólítsák, akik eddig nem használták a kamara szolgáltatásait.

Szerző(k): Szabó Dániel
02.
16.
09:05
Dühönghetnek a mobilosok, tovább romolhat a helyzet

Dühönghetnek a mobilosok, tovább romolhat a helyzet

Több száz helyre keresnek embert a távközlési cégek, az ügyfélszolgálatokon a legnagyobb a fluktuáció. Sok bosszúságot okozhat a mobilosoknak, ha az ügyfélszolgálaton tapasztalatlan dolgozóval kerülnek szembe, ha valami gondjuk akad.

Szerző(k): Komócsin Sándor
12.
19.
15:05
Felejtsen el mindent, amit az ügyfélszolgálatokról eddig tudott!

Felejtsen el mindent, amit az ügyfélszolgálatokról eddig tudott!

Az évtized végére szinte általános less az ügyfélszolgálaton a virtuális valóság használata, ahogy a chatbotok is teljesen hétköznapiak lesznek – állítja az Oracle új kutatása.

Szerző(k): Economx
11.
24.
10:33
Videótolmács-szolgáltatást indít az MNB

Videótolmács-szolgáltatást indít az MNB

Videótolmács-szolgáltatást indít december 1-től a Magyar Nemzeti Bank (MNB) a Siketek és Nagyothallók Országos Szövetségével (SINOSZ) együttműködve a hallássérült ügyfelek egyenlő esélyeinek megteremtésére, illetve szintén e naptól kezdve a jegybank ingyenes zöld hívószámon fogadja az ügyfelek hívásait telefonos ügyfélszolgálatán - közölte az MNB.

Szerző(k): MTI
11.
15.
15:25
Nagy változás jön a Telekomnál - sokakat kárpótolhatnak

Nagy változás jön a Telekomnál - sokakat kárpótolhatnak

Módosítania kell a Magyar Telekomnak a szolgáltatáshoz szükséges eszközök átvételének gyakorlatát és kompenzálniuk kell az eddig megkárosított ügyfeleket a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) döntése értelmében. A hatóság bírságot is kiszabott a cégre.

Szerző(k): Economx
09.
30.
11:08
Megváratta az ügyfélszolgálat? Ilyen jogai vannak

Megváratta az ügyfélszolgálat? Ilyen jogai vannak

A cégeknek az ügyfeleik telefonos reklamációinak hangfelvételeit egyedi azonosítószámmal kell ellátni, öt évig meg kell őrizni, és a fogyasztó kérésére, 25 napon belül díjmentesen rendelkezésére kell bocsátani - egyebek mellett ezt tartalmazza a fogyasztóvédelmi törvény módosításának a tervezete.

Szerző(k): Németh Géza