webáruház

03.
21.
11:10
Az oroszok háborúja hazavágja az online vásárlásokat is

Az oroszok háborúja hazavágja az online vásárlásokat is

Az ukrán háború a webáruházi piacot is megnehezíti: drágulás és termékhiány is várható. 2021-ben 2752 milliárd forint ment el a weben a családi költekezésből. Ennek 40 százaléka külhoni webáruházba folyik. Növekedés is volt, de kisebb, mint korábban.

Szerző(k): Molnár Csaba
03.
09.
09:12
Shoppingolás a nappaliból: idén már 423 milliárd dollárt lehet vele kaszálni

Shoppingolás a nappaliból: idén már 423 milliárd dollárt lehet vele kaszálni

A koronavírus-járvány példátlan növekedést és új trendek felfutását hozta a globális e-kereskedelemben. A livestream vásárlás pár év alatt az egyik legfontosabb értékesítési csatornává nőtte ki magát Kínában, de globális szinten is folyamatosan nő az élő shoppingolás népszerűsége.

Szerző(k): Tér Diána
03.
08.
12:37
Döntött a hatóság: az Alza.hu félmillió kedvezményes kupont oszt szét vásárlói között

Döntött a hatóság: az Alza.hu félmillió kedvezményes kupont oszt szét vásárlói között

Az Alza.hu közel félmillió darab kedvezményre jogosító kupont küld ki azoknak az ügyfeleinek, akik 2019-ben a webáruházban vásároltak - adta hírül az online kereskedőcég.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
02.
28.
20:51
Magyarország webáruházai ismét versenyeztek egymással

Magyarország webáruházai ismét versenyeztek egymással

A Márkabolt.hu nyerte meg az Árukereső.hu által szervezett "Az Ország Boltja" versenyt, amely több mint 2200 webáruház között dőlt el.

Szerző(k): Tér Diána
02.
22.
13:22
Újabb csapás a magyar boltláncoknak: a konkurencia elcsábítja a dolgozókat

Újabb csapás a magyar boltláncoknak: a konkurencia elcsábítja a dolgozókat

A boltos világban csökkent, a szállítási ágazatban körülbelül ugyanannyival nőtt a létszám. A web korlátja a kiszállítás, 150 milliárd forint előtt meg is állt a havi csúcs, sőt, az év végi webköltekezés is. A webáruházas, logisztikai dolgozókat nagyon meg kell fizetni, a házhoz szállítás ugyanis drága mulatság.

Szerző(k): Molnár Csaba
02.
22.
09:01
A szomszédos országoknál is nagyobb drágulás jöhet a magyar webáruházakban

A szomszédos országoknál is nagyobb drágulás jöhet a magyar webáruházakban

Tovább nőtt Magyarországon az e-kereskedelem részesedése a divatszegmensben, olyannyira, hogy hazánkban a divatcikkek ötödét már webáruházakban értékesítik. Idén ráadásul a fizikai boltokban történő értékesítés újra elérheti járvány előtti szintet.

Szerző(k): Tér Diána
02.
10.
11:05
Ezek a magyar cégek tarolnak nemzetközileg is

Ezek a magyar cégek tarolnak nemzetközileg is

Mintegy 1500 milliárd forintnyi árbevételt ért el a 25 legnagyobb nemzetközi piaccal rendelkező cseh, magyar és szlovák e-kereskedelmi webáruház. A növekedés ennél is imponálóbb volt, a cégek 37 százalék növekedést értek el egyetlen év alatt. Sikerük kulcsa az export és a helyi piacok igényeinek figyelembevétele. Öt magyar e-kereskedő fért fel a listára.

Szerző(k): Tér Diána
02.
03.
13:57
Lefagytak a webáruházak

Lefagytak a webáruházak

Nagyot esett tavaly a webáruházak növekedési tempója, 45-ről 17 százalékra. A növekedés értéke is csökkent, harmadára. Azzal együtt is, hogy a kudarcos Black Friday-sorozattal megtűzdelt novemberrel szemben decemberben visszaerősödött a webforgalom. Igaz, a boltos piacon a web részesedése továbbra is 11 százalék.

Szerző(k): Molnár Csaba
01.
25.
11:31
Kezdhetnek rettegni az árakkal trükközők

Kezdhetnek rettegni az árakkal trükközők

Nemcsak bevezetik, de ellenőrzik is a csirke far-hát árát. A vásárlókkal együtt a fogyasztóvédelmi ellenőrök is megszállják a boltokat február elsején. Nem alaptalanul: jelenleg is mintegy 2700 kereskedőt lajstromoz a hatóság. Az egyik leggyakoribb hiba az egységár feltüntetésének hiánya.

Szerző(k): Molnár Csaba