webáruház

06.
30.
15:38
Nagyon meglepő, hogy mitől sikeres egy webáruház

Nagyon meglepő, hogy mitől sikeres egy webáruház

A vásárlók számára a szállítás gyorsasága és a biztonság egyaránt fontos szempontok az online vásárlásnál, így a webáruházak sikerében meghatározó lehet, hogy milyen futárszolgálatot választanak. A több ezer hazai webáruházzal dolgozó Packeta szakemberei hét pontban foglalták össze, mire érdemes figyelnie egy online kereskedőnek az automatahálózattól a mobilapplikációig.

Szerző(k): Molnár Csaba
06.
27.
13:30
Átléptek egy határt az easyboxos csomagautomatákkal

Átléptek egy határt az easyboxos csomagautomatákkal

Drasztikusnak mondható tempóban növekszik az elérhető csomagautomaták száma Magyarországon, amik szépen lassan kiszoríthatják a klasszikus csomagkihordásokat. Az eMAG már egymagában több mint félezer automatát működtet, de 2 éven belül az ötezredik automata felé közeledhetünk. A jelenség fő kiváltói a válság, a háború, és a rugalmasság.

Szerző(k): Sasvári Marcell
06.
27.
07:25
Ha bonyolultnak tűnik a vásárlás, menekülnek a vevők

Ha bonyolultnak tűnik a vásárlás, menekülnek a vevők

Az online vásárlók döntő többsége internetes keresők segítségével tájékozódik, a válaszadók fele a közösségi médiában és hírlevelekből is szerez információt, harmaduk a barátoktól, ismerősöktől kér segítséget, míg az influenszerek ajánlásai csak a megkérdezettek két százalékát befolyásolják. Többek közt ez derült ki a Bónusz Brigád és a GKID közös felméréséből - amit az MTI közölt.

Szerző(k): Szabó M. István
06.
16.
13:02
Őrületes pénzeket költenek el a neten a magyarok

Őrületes pénzeket költenek el a neten a magyarok

Tovább szaporodott az internetes értékesítőhelyek száma, és a boltok mellett a legkülönfélébb szolgáltatásokat is figyelembe véve sokkal többet is vásároltak a magyarok a neten 2022 első negyedévében. A családi kasszából 100 forintból 11 forintot a neten költöttek el. Külföldi webáruházban is vásárolnak, ennek aránya közel 40 százalék a webes vásárlásokon belül.

Szerző(k): Molnár Csaba
06.
15.
18:32
Drasztikus változás jöhet a csomagküldésnél, ezt hozzák az áremelések

Drasztikus változás jöhet a csomagküldésnél, ezt hozzák az áremelések

Az orosz-ukrán háború és az energiaárak megugrása következményeként várhatóan komoly áremelkedés jöhet az online kereskedők házhozszállítási díjainál. Ezért a csomagautomata-szolgáltatók nagyon jelentős ügyfélkört szipkázhatnak el a házhozszállítást végző futárcégektől, mivel utóbbiak esetében sokkal jelentősebb az üzemanyagár szerepe a költségek szerkezetében - hangzott el egy háttérbeszélgetésen.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
06.
09.
16:21
Nagyot mennek  a magyar e-kereskedők, mégis saját magukat akadályozzák

Nagyot mennek a magyar e-kereskedők, mégis saját magukat akadályozzák

Az elmúlt két évben Magyarországon is nagy lökést kapott az e-kereskedelem, a hazai vásárlók is egyre többször és több mindent rendelnek online, sok webáruház azonban még mindig a hazai szegmensben erős és több okból kifolyólag nem lép a nemzetközi színtérre.

Szerző(k): Tér Diána
05.
26.
10:44
Nem költenek kevesebbet divatra a magyarok, pörög az online vásárlás

Nem költenek kevesebbet divatra a magyarok, pörög az online vásárlás

A divatcikkekre szánt összeg tekintetében Magyarországon 2022-ben a fogyasztók többsége legalább ugyanannyit, vagy többet tervez divatra költeni, mint a tavalyi évben.

Szerző(k): Tér Diána
05.
25.
13:32
Orbitálisat bukhatnak a külföldre is értékesítő webáruházak, de van megoldás

Orbitálisat bukhatnak a külföldre is értékesítő webáruházak, de van megoldás

Sok magyar online kereskedő él abból, hogy a keletről vásárolt termékeket árusítja tovább. A folyamatos árfolyam-ingadozásból adódóan azonban egyre nagyobb a kitettség, hiszen akár 2-3 devizaváltás is megtörténik, mire realizálható a forgalom. Akad olyan, aki csak tavaly 30 millió forintot bukott az átváltások miatt. Ezért érdemes előre gondolkozni és rögzíteni az árfolyamot, ami csökkentheti az ingadozásból fakadó veszteségi kockázatokat.

Szerző(k): Molnár Csaba
05.
24.
11:55
Belépett a magyar piacra Európa egyik vezető online divat- és életmódplatformja

Belépett a magyar piacra Európa egyik vezető online divat- és életmódplatformja

A Zalando, Európa egyik vezető online divat- és életmódplatformja, ma Magyarországon is megnyitotta kapuit a vásárlók előtt.

Szerző(k): Tér Diána