Az idei első negyedévben 25 százalékkal, a második negyedévében 35 százalékkal nőtt a magyar bejegyzésű webáruházak forgalma a statisztika szerint. Igazából azonban nem is vásároltunk ennyivel többet a második negyedévben. Mi történhetett? - ezt fejtegeti a Blokkk.com kiskereskedelmi szakblog.
Szerző(k): Szabó ZsuzsannaTörötten érkező okostelefonok, televíziók, elutasított garancia - egyre több olyan eset kerül a Budapesti Békéltető Testület elé, amelyben a fogyasztók már eleve sérülten kapják meg a megrendelt termékeket, de panaszukat elutasították. A fogyasztóvédelmi viták elkerülése érdekében a testület ajánlást fogalmazott meg az internetről rendelt, sérülten érkező csomagok esetén tanúsítandó magatartásról.
Szerző(k): Szepesi AnitaA Pest Megyei Főügyészség 16 webáruháznál vizsgálta meg a szerződési feltételeket, és mindegyiknél találtak törvénysértő szerződési kikötést. Mutatjuk, mire figyeljen, ha neten vásárol.
Szerző(k): Domokos ErikaDrámaian megnőtt a bankkártyás csalások száma, miután egyre többen használják az internetes vásárlásra a kártyájukat. Egy fotó is elég a plasztiklap két oldaláról ahhoz, hogy valaki költhesse róla a pénzt.
Szerző(k): Herman BernadettAz idén 30 éves Euronics rekordévet zárt tavaly. A magyar tulajdonú vállalat húsz százalékos árbevétel-növekedést könyvelhetett el a 2017-es eredményhez képest, ezzel a forgalom átlépte a 74 milliárd forintot. A webshop forgalma megkétszereződött egy év alatt. A GKI Digital adatai alapján ezzel a webáruház már a 12. helyet foglalja el a hazai piacon.
Szerző(k): K. Kiss GergelyAz üzletlánc hosszú előkészületek után elindította webshopját: a házhoz szállítási szolgáltatás Budapest teljes területén és 49 környező településen érhető el. A több mint 960 millió forintos fejlesztés az év végéig csaknem száz újabb munkahelyet teremt.
Szerző(k): K. Kiss GergelyAz Alza magyarországi nettó forgalma meghaladta a 12 milliárd forintot tavaly, ami 129 százalékos növekedés az előző évhez viszonyítva - közölte a vállalat szerdán az MTI-vel.
Szerző(k): Szabó ZsuzsannaA webáruházat üzemeltető Játékvár.hu Kft.-t immár jogerősen elmarasztalta a bíróság. A cég tisztességtelen szerződési feltételeket alkalmazott, egyebek mellett a kétéves határidővel szemben csak hat hónapon belül fogadott el fogyasztói panaszt a termék hibája miatt. A visszaküldött termékhez megkövetelte az eredeti csomagolást, az árát pedig késve térítette vissza.
Szerző(k): Domokos Erika