Ugrásszerűen megnövekedett a netes vásárlást választók aránya, mind az EU-ban, mind idehaza. De hol rendelik a legtöbbet, hogy fest a régiós bontás és milyen trendvonalakról tanúskodik az mögöttünk hagyott öt esztendő? Grafikonokon ábrázolva mutatjuk, hol mennyire lett népszerű a különféle webshopok világa.
Szerző(k): Sándor ZoltánA kifejezetten a nyugdíjasoknak szánt utalványt bizonyos esetekben rövidebb ideig lehet csak visszaváltani.
Szerző(k): EconomxAz Economx új videóriportjában arra voltunk kíváncsiak, hogy a magyarok milyen szempontrendszer alapján választanak maguknak vagy a szeretteiknek mikulás csokoládét az idei szezonban.
Szerző(k): Faragó JankaAz egyre jelentéktelenebb Black Friday-jelenség árnyékában egyre többen választják a tudatos vásárlás zöld alternatíváját, a Green Fridayt. A kezdeményezés célja nem a forgalom maximalizálása, hanem a fenntarthatóság, a környezettudatos döntések és a hosszabb távon felelős fogyasztói magatartás népszerűsítése.
Szerző(k): Kreivich OrsolyaMár novemberben berobbant az ünnepi vásárlási szezon, az eladási toplista alapján egyértelműen látszik, mire költik a pénzüket a magyarok az ünnepek előtt. A háztartási gépek, a mobilok és a játékok taroltak, de meglepő módon a PC-alkatrészek is felkúsztak a legnépszerűbb kategóriák közé. A vásárlók az ajándékok mellett egyre több prémium szépségápolási terméket, parfümöt és meleg téli lábbelit rendelnek.
Szerző(k): V. Á.Egy átlagos hazai háztartás évente 400 kilogramm felesleges tartós cikket termel, a Black Friday után pedig különösen sok a használható, de kidobásra ítélt tárgy. Így adhatunk új életet a régi holmiknak.
Szerző(k): T. E.Sokan nem tudják, de a jól kiszárított tűzifa is képes újra magába szívni a nedvességet, ha rosszul tárolják.
Szerző(k): G. É.Még nem tért magához a fogyasztás, mégis egyre többet és többet költünk a boltokban mi, magyarok? Grafikonok kíséretében és szakértők segítségével azt járjuk körül, mennyivel lódult meg a magyar háztartások fogyasztási kiadása az elmúlt időszakban, összevetve az uniós mezőnnyel – egyúttal árnyaljuk a képet egy másik fontos gazdasági mérőszámmal is.
Szerző(k): Sándor Zoltán