A Volánbusz a korábban megpályázott 60 elektromos autóbusz után újabb 40 beszerzésére nyújtott be pályázatot a Zöld Busz Program keretében, így 100 szóló, alacsony padlós, kéttengelyes, elektromos meghajtású, minimum 24 ülőhellyel, és egy feltöltéssel minimum 240 kilométert megtenni képes autóbusz beszerzésére írtak ki feltételes közbeszerzési eljárásokat - írja az MTI a cég közlése nyomán.
Szerző(k): Szász PéterA Volánbusz járatain szombattól ismét lehet jegyet vásárolni a buszvezetőktől, visszaáll a fedélzeti jegyértékesítés és az első ajtós felszállási rend - közölte a társaság kedden az MTI-vel.
Szerző(k): Szabó DánielTöbb tucat új buszt vásárolna a Volánbusz, amelyek várhatóan az év végén állnának forgalomba.
Szerző(k): Csernátony CsabaÁprilisban jegy és bérlet nélkül utazhatnak az alsósok a helyközi járatokon - jelentette be csütörtökön az Innovációs és Technológiai Minisztérium. Az alsó tagozatosok és az óvodások számára megnyílik a helyi oktatás április 19-én. Ha valaki már vett bérletet, díjmentesen kérheti a vételár visszatérítését április 26-ig.
Szerző(k): Szabó DánielÚjabb hullámot vetett a hódmezőváráshelyi buszos személyszállítás ügye, a kormányhivatal felfüggesztette az új szolgáltató cég működését. A város a helyi igények felmérésével hétfőn indította el az új menetrend szerinti buszjáratot, amit két hétig ingyenesen használhatnak az utasok. Az állami Volánbusz szerint a város hivatalosan nem értesítette a közszolgáltatási szerződésének felmondásról, Márki-Zay Péter polgármester szerint viszont megtették ezt.
Szerző(k): Domokos ErikaKét hétig mindenki számára ingyenes tesztüzemmel indulnak hétfőtől az új buszjáratok Hódmezővásárhelyen - tájékoztatta az önkormányzat az MTI-t.
Szerző(k): Domokos ErikaEgyedüli ajánlattevőként az ESG Holding Zrt. nettó 1 milliárd 748 millió forintért ellenőrzi a Volánbusz járatain az utasok jegyeit és bérleteit ez év végéig. A becsült ellenérték nettó 2 milliárd 382 millió forint volt.
Szerző(k): Németh GézaDurván visszaesett az utasforgalom az állami közlekedési cégeknél, ám a takarékoskodás és a kapacitások visszafogás szóba sem jöhetett. Sőt, a MÁV-nál két számjegyű jövedelem-emelkedést kért a szakszervezet 2021-re, míg a Volánnál a bérfelzárkóztatás kerül napirendre.
Szerző(k): K. Kiss Gergely