A Tisza Párt elnöke ironikus Facebook-bejegyzésben reagált Lázár János vádjaira, amelyek szerint az ellenzéki párt rátámadt a MÁV-ra, és veszélybe sodorja a magyar vasút napi működését.
Szerző(k): T. E.Egy magyar biostatisztikus olyan weboldalt indított, ami megmutatja nekünk a MÁV vonatainak késését. Az oldal nem valós időben, hanem minden nap 23 órakor tölti fel az aznapi késések statisztikáját. A létrehozó leírta célját a weboldalon.
Szerző(k): Benkó EszterKomplex pályaépítést és karbantartást végeznek, ennélfogva MÁV-buszok közlekednek majd több szakaszon is.
Szerző(k): S. Z.Egyelőre nem árult el részleteket a kormány az új budapesti cargo reptérről és a ferihegyi gyorsvasútról. Az írásbeli kérdésekre adott válaszokból kiderült, hogy a beruházások jelenleg az előkészítési szakaszban járnak, a pontos helyszínről, ütemezésről, valamint a befektetői kör összetételéről még nem született döntés. A kormány szerint a légi forgalom rekordokat dönt, ezért indokoltak a beruházások.
Szerző(k): Vermes ÁdámMiután Lázár János adatlopással és túlterheléses támadással vádolta meg a Holavonat.hu készítőit, az utastájékoztatást segítő oldal leállt. A hobbifejlesztők szerint csak nyilvános adatokat használtak, politikai motiváció nélkül, de nem akarták megvárni a retorziót.
Szerző(k): T. E.Átfogó fejlesztést ígér a MÁV, a magyar tenger számos állomásán terveznek szektorálást. Íme, az érintett települések.
Szerző(k): S. Z.Elhatárolódtak a Holavonat névre keresztelt oldaltól, ugyanakkor a vonattársaság lenyugtatta a kedélyeket az EMMA fejlesztésével kapcsolatban.
Szerző(k): S. Z.A Tisza Párt elnöke szerint többek között az ország eladósodása, az infláció növekedése és az infrastrukturális hálózatok összeomlása fogja a kormánypárt bukását eredményezni.
Szerző(k): Gulyás Ábel