Sokaknak az első iskolanap nemcsak a régen látott osztálytársakkal és a tanárokkal való találkozást jelentette, hanem egy új fejez ...
Szeptember elsején nemcsak az iskolákban csengettek be, hanem több mint 107 ezer fiatal készül arra is, hogy megkezdje tanulmányai ...
A Provident friss kutatása szerint a magyar lakosság jelentős része egyre nagyobb anyagi bizonytalanságban él: minden harmadik emb ...
A magyar lakosság közel sem olyan felkészült, minta amilyennek tartja magát kiberbiztonság terén. A legtöbben bár ismerik a leggyakoribb csalási módokat, a gyakorlatban rosszul teljesítenek ezek detektálásában. A Mastercard friss tanulmánya szerint a közepesnél gyengébb a felhasználók digitális biztonsággal kapcsolatos tájékozottsága. Meglepő módon az idősebbek jobban teljesítettek, mint a fiatalok.
Szerző(k): Horváth BalázsTavaly fordulat állt be a lakossági fogyasztásban: az üzletek forgalmának éves növekedése alapján a kiskereskedelem maga mögött hagyta a 2020 óta tartó nehéz időszakot. A családi költekezések óvatosságát feloldotta a bizalom erősödése, ami idén további bővülést eredményez – mondták az Economxnek iparági szakértők.
Szerző(k): Thurzó KatalinDecemberben megugrik az otthoni tűzesetek száma, a biztosítónál ez az időszak a teljes évi kárrendezés egyötödét jelenti.
Szerző(k): T. E.Minden generációra más és más vásárlási szokás jellemző, ezért a kereskedők személyreszabott stratégiákkal célozzák meg a fogyasztói bázisokat. Összefoglalónkból kiderül, miért van az, hogy a baby boomerek ugyanahhoz a márkához ragaszkodnak, miért takarít meg többet az Y nemzedék és miért óvakodnak a Z generáció tagjai a hitelfelvételtől. A változó tendenciákról az Oeconomus Gazdaságkutató Alapítvány elemzőit kérdezte az Economx.
Szerző(k): Balatoni Lilla