A viszonylag jó vállalati eredmények megfordították a negatív hangulatot a vezető tőzsdéken. A befektetők viszont elkezdték szigorúan büntetni azokat a részvényeket, ahol a számok csalódást okoztak. Most mindenki az Amazonért és az Apple-ért szoríthat. Technikailag még lenne tere a korrekciónak.
Szerző(k): Lovas-Romváry AndrásMagyarázkodhat Elon Musk: az amerikai szövetségi hatóságok legújabban azzal vádolják a Teslát, hogy elektromos autói nem biztonságosak, mert a robotpilóta rendszer balesetveszélyes, sőt, halálos ütközéseket okoz.
Szerző(k): Thurzó KatalinIdeje kezdeni valamit a kínai piaccal, ahol ugyan máig a legnagyobb Tesla-gyár működik, a kínai elektromos autók jelentette konkurencia azonban egyre égetőbb Elon Musk vezérigazgató számára.
Szerző(k): Hercsel AdélAz Országos Közúti Közlekedésbiztonsági Hatóság több mint 2 millió jármű decemberi visszahívása után vizsgálódik.
Szerző(k): Vermes ÁdámA fokozatos fejlesztés irányába történő elmozdulás a Tesla részéről a Ford és a General Motors közös stratégiáját tükrözi vissza. Nincs új a Nap alatt?
Szerző(k): Horváth TiborAkkorát zuhant a Meta részvényeinek értéke, hogy senki nem hisz a szemének.
Szerző(k): Kovács ÁdámTavaly lefékeződött az elektromos autók térnyerése, de nem mindenhol. Kínában az elektromos autók 60 százaléka már olcsóbb, mint a belsőégésűek. Idő kérdés, hogy Európában is így legyen.
Szerző(k): Fellegi TamásAz elemzők arra számítanak, hogy a kínai vállalat 2026-ban már 280 ezer elektromos autót fog szállítani annak ellenére, hogy a következő három évben még teljes mértékben a kínai piacra kívánnak koncentrálni.
Szerző(k): Vermes ÁdámEddig meglepően jól teljesítenek az amerikai nagyvállalatok a negyedéves gyorsjelentési szezonban.
Szerző(k): Kovács Ádám