A Tesco tapolcai hipermarketje is csatlakozott a Tesco Otthonról szolgáltatáshoz, így újabb mintegy 23 ezer háztartásban érhető el online az áruházlánc több mint 13 ezer terméket tartalmazó kínálata.
Szerző(k): Vámosi ÁgostonA Lidl bepereli a Tescót, mert szerinte az ellopta a logójának alapvető elemeit vásárlói hűségprogramjának reklámozására, ami szokásos dolog a nagy cégek között. Ugyanakkor a jogi procedúra olyan sokbe kerülhet, ami felveti a kérdést, nem jótékonykodásra kellene fordítaniuk ezt az összeget.
Szerző(k): Komócsin SándorÉrzékszervi elváltozás miatt a Tesco-Global Zrt. visszahívja a 400 grammos kiszerelésű téliszalámit - közölte a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) hétfőn a honlapján.
Szerző(k): Tér DiánaA kávé és a trapista sajt brutálisan megdrágult, a vásárlói kosárba kerülő alapélelmiszerek közül csak a fehérrépa lett lénylegesen olcsóbb - ez derült ki a G7.hu bevásárlókosarának elemzéséből.
Szerző(k): Szabó M. IstvánBetiltották a Tesco vegán burger reklámjait, mert azok félrevezették a vásárlókat - írja a Retail Gazette.
Szerző(k): Tér DiánaA háromnapos hétvégén vasárnap és hétfőn a legtöbb üzlet zárva lesz, de azért lesznek kivételek. A Buksza összegyűjtötte hol lehet jó eséllyel élelmiszert venni az szóban forgó napokon. Mi tehet az, akinek gyógyszerre lesz szüksége.
Szerző(k): Csernátony CsabaMegőrizte vezető helyét a magyarországi boltláncok rangsorában a Lidl, amely 12 százalékkal 900 milliárd forint fölé növelte bruttó bevételét. Továbbra is a második a Spar, a harmadik pedig a Tesco. Az egy boltra jutó bevételt nézve az Auchan szerepelt a legjobban, 10 százalékos növekedést ért el, a Lidl pedig 9 százalékos emelkedéssel zárta a 2021-es évet, a harmadik helyen holtversenyben a CBA és a Coop áll. A három diszkont összforgalma 9 százalékkal nőtt, a hipermarketláncoké viszont csak 6 százalékkal, a magyar láncoké pedig 3 százalékkal emelkedett.
Szerző(k): Csernátony Csaba2021-ben még nem is volt extraprofitadó és már úgy is lefelé vette az irányt az adózás utáni eredmény. Az élelmiszeres áruházakban bár nőtt a forgalom, de a költségek is, így nem is dobtak mindent rá a vásárlóra.
Szerző(k): Molnár Csaba