Léteznek utasbiztosítások, amelyek fizetnek némi kártérítést, ha a légitársaság az utast külföldön hagyja, mert nem talált hirtelen pilótát vagy személyzetet, akivel elindulhatna a járat. Járattörlés esetén 100 eurós, 40 ezer forintos díjakkal számolhatnak a prémium biztosítást kötők, a speciális légi kiegészítős biztosítás 250-600 eurót is fizethet.
Szerző(k): Herman BernadettA Ryanair júniusban minden idők legforgalmasabb hónapját produkálta, mivel 15,9 millió utast szállított, szemben az egy évvel korábbi 5,3 millióval, és felülmúlta a májusban elért korábbi csúcsot.
Szerző(k): Szabó DánielA következő öt évben várhatóan emelkednek majd a repülőjegyárak, mert a repülés túl olcsó lett ahhoz, hogy nyereséget termeljen - véli Michael O'Leary, a fapadosóriás Ryanair főnöke.
Szerző(k): Domokos LászlóA Ryanair levélben buzdítja utasait, hogy írjanak Nagy Mártonnak, és tiltakozzanak „az idióta extraprofitadó” ellen. Ehhez a cég egy formalevelet is megfogalmazott, amelyet egy gombnyomással el lehet küldeni - írja az Rtl.hu.
Szerző(k): Szász PéterA repülőútra készülő magyarok egy szűk többsége tudomásul veszi, hogy a kormány "extraprofitadója" miatt drágul a jegy és nem módosít tervein. Jelentős ugyanakkor azok száma is, akik kevesebbet repülnek majd mint korábban szerettek volna. Ez derül ki a Pulzus Kutató, lapunk megbízására készített reprezentatív közvélemény-kutatásából.
Szerző(k): Szász PéterAkár 2 milliárd forintos bírság lehet a vége a Ryanair ellen indult fogyasztóvédelmi vizsgálatnak.
Szerző(k): Csernátony CsabaA kormány elfogadhatatlannak tartja és a leghatározottabban elutasítja, hogy a Ryanair DAC (Ryanair) a légitársaságokra kivetett extraprofit-különadót áthárítja az utazókra, ezáltal újabb extraprofit beszedését célozva - közölte az Igazságügyi Minisztérium (IM).
Szerző(k): Tér DiánaA Ryanair fapados légitársaság közleményben válaszolt Nagy Márton gazdaságfejlesztési miniszter megjegyzésére, miszerint bocsánatot kellene kérne azért, hogy azt állította: a magyar kormány "idióta pluszadója" miatt kell többet fizetni a repülőjegyekért, mint korábban. Ezután ötször elismétli, hogy "idiótának" tartja a légitársaságokra kivetett különadót
Szerző(k): Komócsin Sándor