renault

06.
16.
11:54
Lemondott a Renault vezére, más világot hódít meg helyette

Lemondott a Renault vezére, más világot hódít meg helyette

Luca de Meo júliusban távozik a cég éléről, miután válság idején vette át az irányítást, és pár év alatt az egyik legjobban teljesítő autógyártóvá tette a vállalatot. Pályafutását egy egészen más területen folytatja.

Szerző(k): Kónya Polett
04.
02.
12:23
Nagyzol a Dacia: itt a valaha volt legpuccosabb, legerősebb és legdrágább modellje

Nagyzol a Dacia: itt a valaha volt legpuccosabb, legerősebb és legdrágább modellje

Saját márkájában ugyan a legdrágább, de a maga kategóriájában a legolcsóbb, és megéri a pénzét az autószakértők szerint a Dacia robusztus kocsija, a Bigster.

Szerző(k): G. É.
01.
20.
16:48
Kiszivárgott, a Renault miatt késhet a japán óriások fúziója

Kiszivárgott, a Renault miatt késhet a japán óriások fúziója

A Nissannal való egyesüléssel készülő Honda állítólag sérelmezi, hogy a francia autógyártó birtokolja az előbbi cég részvényeinek több mint 35 százalékát.

Szerző(k): Gulyás Ábel
01.
12.
16:13
Váratlan fordulat: Elon Muskék mentenék meg az európai autóipart

Váratlan fordulat: Elon Muskék mentenék meg az európai autóipart

A Tesla segítségével próbálja mérsékelni a károsanyag-kibocsátását a Stellantis, a Toyota, a Ford, a Subaru és a Mazda. Az ACEA becslése szerint az unió 2025-ös kibocsátási céljai miatt mintegy 15 milliárd eurós bírságra számíthatnak az európai gyártók.

Szerző(k): Gulyás Ábel
01.
01.
09:26
2025-ben az is elektromos autót vesz, aki nem akar?

2025-ben az is elektromos autót vesz, aki nem akar?

Olcsóbb elektromos autók és drágább belső égésű motor hajtotta járművek? Valóban ez lesz 2025 uralkodó autóipari trendje? Az áremelések illetve árcsökkenések már most árulkodnak a ránk váró trendekről.

Szerző(k): H. A.
11.
02.
06:10
Az európai járműipar beszűkülését kockáztatja az uniós célkitűzés

Az európai járműipar beszűkülését kockáztatja az uniós célkitűzés

Nem lehet zöld átállásról beszélni megfelelő töltési infrastruktúra és megfizethető alapanyagok híján, nyilatkozta a BMW kormányzati ügyekért és üzleti kommunikációjáért felelős szóvivője az Economxnak. Ezen felül az EU szubvencióellenes intézkedései a kínai elektromos járművek ellen oda vezetnek, hogy a BMW-csoport magasabb importvámokat fizet, mint egyes kínai gyártók. A vállalat általános állaspontja szerint az Európai Unió irrealisztikus, karbonsemlegességet célzó előírásai tovább nehezítik az európai gyártók dolgát, akiknek mindeközben az olcsó kínai konkurenciával is fel kell venni a versenyt a hazai piacokon.

Szerző(k): Balatoni Lilla
10.
21.
16:27
Volt néhány meglepetés a Párizsi Autószalonon

Volt néhány meglepetés a Párizsi Autószalonon

Kevésbé ismert, de annál extrább technológiákat mutattak be a héten a Porte de Versailles-i expóközpontban megrendezett Párizsi Autószalonon.

Szerző(k): Kiffer Anna
10.
14.
12:10
Itt a Renault új elektromos autója, a védővámokkal együtt versenyképes lehet

Itt a Renault új elektromos autója, a védővámokkal együtt versenyképes lehet

Hétfőn debütált a Párizsi Autószalonon az R4 E-Tech, amelynek ára 35 ezer euró, mintegy 14 millió forint alatt van és hatótávolsága 400 kilométer.

Szerző(k): V. G.
09.
18.
18:36
Brüsszel ellen fordultak az európai autógyártók

Brüsszel ellen fordultak az európai autógyártók

Akkora a baj az autóiparban, hogy a gyártók felszólították az Európai Bizottságot: mondjon le a 2025-ös klímakövetelményekről, különben a 15 milliárd euróra becsült büntetéssel végképp alávágnak a vállalatoknak, emiatt emberek milliói kerülnek utcára.

Szerző(k): Thurzó Katalin