reklámpiac

02.
27.
17:05
Fokozódik a digitális veszély

Fokozódik a digitális veszély

Tavaly ismét nőtt a magyarországi reklámipar: a több mint hétszázalékos bővülés 260 milliárd forintos árbevételt jelentett. A legdinamikusabban a digitális piac nőtt, 14 százalékkal - és ebből döntő részt hasítottak ki a multinacionális cégek.

Szerző(k): Szakonyi Péter
11.
20.
15:29
Újra csúcson a médiapiac: elérte a válság előtti szintet

Újra csúcson a médiapiac: elérte a válság előtti szintet

Újra rekordszintre emelkedett a hazai médiapiac árbevétele. A tavaly mért 338 milliárd forintos árbevétel már meghaladja az utolsó "békeév", azaz a 2008-as szintet. A 21 milliárdos profit közel 90 százalékát tíz cég zsebelhette be.

Szerző(k): Szakonyi Péter
07.
12.
15:17
A hatóság elengedte egy étrend-kiegészítő forgalmazójának bírságát

A hatóság elengedte egy étrend-kiegészítő forgalmazójának bírságát

Jogsértően reklámozta termékeit a CalciTrio étrend-kiegészítő forgalmazója a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) szerint, bírságot azonban nem kell fizetnie, miután együttműködött a hivatallal: elismerte a jogsértést, és megfelelési programot dolgozott ki.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
04.
25.
13:34
Garancsi cége reklámozhat a budapesti plakáthelyeken

Garancsi cége reklámozhat a budapesti plakáthelyeken

Az ESMA Reklám Zrt. helyezhet el reklámfelületeket a közvilágítási oszlopokon miután a Fővárosi Közgyűlés szerdán jóváhagyta az erről szóló haszonbérleti szerződést - írja az MTI.

Szerző(k): Szász Péter
02.
28.
13:12
Durván erősödött az állam szerepe a médiapiacon

Durván erősödött az állam szerepe a médiapiacon

A 2017-es reklámtorta mérete 240,98 milliárd forint volt, amely az előző évi 216,09 milliárd forinthoz képest - a tavalyihoz hasonló ütemű - 11,52 százalékos növekedést jelent. A Reklámtortában minden szegmens megőrizte az előző évi helyét és valamennyi média típus növekedést könyvelhetett el, miközben az állam egyre nagyobb szereplőjévé válik a magyar reklámiparnak - közölte a Magyar Reklámszövetség.

Szerző(k): Szabó Zsuzsanna
02.
22.
16:59
Ennyiből tartja el az állam a neki kedves médiát

Ennyiből tartja el az állam a neki kedves médiát

Összeszedte a 24.hu, hogy a kormányközeli sajtó reklámbevételeinek hány százaléka származik közpénzből.

Szerző(k): Szász Péter
10.
05.
17:00
Reklámújságok: ekkora összeget varrna a kormány az áruházak nyakába

Reklámújságok: ekkora összeget varrna a kormány az áruházak nyakába

A reklámújságok környezetvédelmi termékdíját már majdnem duplázná a kormány jövőre, a 2015 előttihez képest, hiszen két évvel ezelőtt már volt egy emelés. Az emelési javaslat mintegy 2,5 milliárd forintnyi többlethez juttathatja a költségvetést évente - becsülte a Blokkk.com. Ez jóval magasabb összeg, mint amekkorát a reklámszakma képviseletei becsültek nemrég.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
10.
05.
06:41
Durva adóemelésre készül a kormány

Durva adóemelésre készül a kormány

Semjén Zsolt miniszterelnök-helyettes szeptember 26-án nyújtotta be a környezetvédelmi termékdíjról szóló módosító javaslatát. E szerint a reklámhordozó papír 1 kilogrammjára kivetett adó az eddigi 85 Ft-ról 114 Ft-ra emelkedhet. Szakmai szervezetek szerint a plusz adóteher meghaladhatja az 1 milliárd forintot és csapást mérhet az áruházi reklámújságokra.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
09.
08.
10:15
Plakáttörvény: megjött a reklámszövetség ajánlása

Plakáttörvény: megjött a reklámszövetség ajánlása

A Magyar Reklámszövetség közterületi tagozata elkészítette szakmai ajánlását a közterületi kampányok indításának szeptember 1-től életbe lépő egységesített folyamatára. Segítenek alkalmazkodni az uniós gyakorlathoz, a kormány által elfogadott új törvényekhez, valamint eligazodni a reklámetikai szabályok között.

Szerző(k): Szabó Dániel
08.
30.
09:07
Ingyen reklámozhat Orbán bizalmasának cége Budapesten

Ingyen reklámozhat Orbán bizalmasának cége Budapesten

Egy fővárosi előterjesztésből derül ki, hogy az ESMA két éve nem fizet használati díjat a villanyoszlopokra – engedély nélkül – kihelyezett reklámok után - írja a Zoom.hu.

Szerző(k): K. Kiss Gergely