reklámpiac

08.
14.
10:58
Fontos változásról döntött a Facebook

Fontos változásról döntött a Facebook

A Facebook úgy döntött, új elemmel egészítik ki a hirdetések értékelését, így ezentúl azt is figyeli majd, hogy valaki véletlenül vagy direkt kattintott-e egy hirdetésre. Előbbit nem számolják majd el - idézi a TechCrunch értesülését a hvg.hu.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
06.
14.
06:40
Eladósorban a kormányzati főkommunikátor cége

Eladósorban a kormányzati főkommunikátor cége

Szerbiában terjeszkedne Kuna Tibor médiacége. A kormányzati kommunikációban meghatározó Trinity-csoport Floridában is dolgozik egy lakóparki projekten. A cégcsoport tavalyi árbevétele meghaladta a 17,6 milliárd forintot.

Szerző(k): Szakonyi Péter
05.
22.
09:39
\"Inkább kevesebbet ígérjünk, de azt tartsuk be minden esetben\"

\"Inkább kevesebbet ígérjünk, de azt tartsuk be minden esetben\"

Egyetlen piacról élő médiatermék sem lenne életképes az értékesítők munkája nélkül. Ez a feladatkör azonban sajátos személyiséget követel és igen összetett folyamatok kézben tartását igényli. Néhány műhelytitokba avatta be lapunkat Bohár Judit, a Napi.hu reklámfelületeit is értékesítő CEMP Sales House menedzsere.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
05.
16.
12:28
Döntött a parlament a reklámadóról

Döntött a parlament a reklámadóról

Módosította az Országgyűlés a reklámadóról szóló törvényt kedden, ennek értelmében 7,5 százalék lesz a kulcs a második félévben a reklámadó-fizetésre kötelezetteknek - írja az MTI.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
05.
10.
10:06
Sok médium kerülhet most bajba

Sok médium kerülhet most bajba

Mindössze néhány percnyi tárgyalás után elfogadta az Országgyűlés gazdasági bizottsága a reklámadó tervezetét. A szakmai szervezetek és a hirdetők is tiltakoznak az adóemelés miatt, állítják a kormány nem egyeztetett velük, hiába beszélnek erről a döntéshozók - számolt be a HírTv.

Szerző(k): Szabó Dániel
05.
09.
15:19
Ennyit költött az állam tévéhirdetésekre

Ennyit költött az állam tévéhirdetésekre

Minden szegmens növekedett, de a változás mögött rejlő tendenciák miatt a reklámipar kevésbé mutat pozitív képet. A növekedés fő hajtóereje ugyanis az állami költések voltak - derült ki a 2016-os tejes reklámköltési adatokból, amelyet a televíziós számokkal kiegészítve tett közzé a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) a Média Hungary-n.

Szerző(k): Szabó Zsuzsanna
05.
08.
11:10
Reklámújságok: elképesztő fordulatot tett a kormány

Reklámújságok: elképesztő fordulatot tett a kormány

A kormány benyújtotta a reklámadót módosító javaslatot: ezzel a közteher, a mostani 5,3 százalékról 7,5-re emelkedne 2017 júniusától. Míg viszont április elején még be akarta tiltani az áruházláncok reklámújságait, addig a friss tervezet szerint ezek a prospektusok reklámadómentesek lennének. Emiatt várhatóan sokkal vastagabbak is lesznek - értékel a Blokkk.com.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
04.
30.
08:56
Igaz volt a pletyka - a kormány nekiront a köztéri plakátpiacnak

Igaz volt a pletyka - a kormány nekiront a köztéri plakátpiacnak

Harminc nap múlva már csak önkormányzati engedéllyel helyezhető ki közterületre új reklámfelületet, a jövőben pedig szinte csak állami-önkormányzati felületeken lehet hirdetni. A péntek este megjelent, Orbán Viktor által aláírt, és a plakátpiacot átrajzoló rendeletet az Index vette észre.

Szerző(k): Szepesi Anita
04.
11.
15:07
Betiltják a reklámújságot? Sokan kiakadtak!

Betiltják a reklámújságot? Sokan kiakadtak!

Meglehetősen sok reakciót váltott ki az olvasóinkból, amikor tegnap azt kérdeztük a Facebookon, hogy egyetértenek-e azzal, hogy a kormány betiltaná a kiskereskedelmi láncok ingyenes áruházi reklámújságait.

Szerző(k): Dzindzisz Sztefan
03.
29.
16:28
MRSZ: hadat üzent a kormány a hazai médiaiparnak

MRSZ: hadat üzent a kormány a hazai médiaiparnak

A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) és társszövetségei fenntartják eddigi álláspontjukat, hogy a reklámadót meg kell szüntetni, mert nem csak az iparágra káros, hanem a teljes magyar gazdaságra is, mint ahogyan ezt korábban az MRSZ reklámgazdasági hatástanulmánya is alátámasztotta.

Szerző(k): Domokos Erika