nielsen

03.
13.
12:05
Csúcson a sajátmárkás termékek részesedése

Csúcson a sajátmárkás termékek részesedése

Magyarországon tavaly egy százalékpontot nőtt és elérte a 29 százalékot a sajátmárkás élelmiszerek piaci részesedése, az 1700 milliárd forintos élelmiszerpiaci forgalomból 497 milliárdot hasítottak ki a kereskedelmi márkák - közölte az MTI-vel a Nielsen piackutató kedden.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
01.
24.
08:25
Kiderült, mennyi sört isznak a magyarok

Kiderült, mennyi sört isznak a magyarok

A foci vébében bíznak az áruházláncok: 5-7 százalékos növekedés lehet az idén a söreladásban. Már a tavalyi forgalom is megközelítette a 140 milliárd forintot - írja a Világgazdaság.

Szerző(k): Szabó Dániel
08.
29.
15:12
A drágulás sem szegte kedvét a magyar vásárlóknak

A drágulás sem szegte kedvét a magyar vásárlóknak

Európában a negyedik leggyorsabban, értékben 6,4 százalékkal nőtt az élelmiszer- és vegyi áruk magyarországi kiskereskedelmi forgalma a második negyedévben az előző év azonos időszakához képest - írja az MTI a Nielsen adataira hivatkozva.

Szerző(k): Szász Péter
08.
17.
10:15
Neves cég állt be az e-sport mögé

Neves cég állt be az e-sport mögé

A nézettségi adatokat és fogyasztói szokásokat vizsgáló Nielsen a jövőben elemzéseket készít majd a versenyszerű videojátékokról az Egyesült Államokban. Külön céget hoznak létre a projektre - tudta meg a Mashable.

Szerző(k): Szabó Dániel
08.
11.
07:36
Átlépték az álomhatárt az üdítő- és ásványvízgyártók

Átlépték az álomhatárt az üdítő- és ásványvízgyártók

Több mint 380 üdítő- és ásványvízgyártással foglalkozó vállalkozás működik Magyarországon, és árbevételük megközelíti a 230 milliárd forintot - idézi a Világgazdaság cikkét az MTI.

Szerző(k): Szepesi Anita
08.
01.
15:19
Évek óta nem történt ilyen az osztrák boltokban

Évek óta nem történt ilyen az osztrák boltokban

Szupermarketek országa Ausztria; a Billa 35 százalékos piaci részesedésével és a Spar 31 százalékkal elvitte tavaly az ottani élelmiszer-kiskereskedelem forgalmának kétharmadát. Őket az Aldi Hofer néven működő diszkontja követi 21 százalékkal, míg a Lidl 4 százaléknál tart - írja az Élelmiszer Online.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
06.
14.
17:13
Egyre több alkoholmentes, ízesített sör fogy

Egyre több alkoholmentes, ízesített sör fogy

Húsz százalék feletti mértékben emelkedett a sörkülönlegességek, a kézműves sörök, valamint az alkoholmentes ízesített sörök forgalma tavaly - derül ki a Nielsen adataiból.

Szerző(k): Szász Péter
05.
18.
07:53
Elképesztő pénzt költünk grillezésre minden évben

Elképesztő pénzt költünk grillezésre minden évben

Milliárdos üzlet a grillszezon, a kapcsolódó élelmiszerek és a non-food termékek iránt is nő a kereslet - írja csütörtöki számában a Világgazdaság.

Szerző(k): Dzindzisz Sztefan
05.
08.
15:42
A Nielsen méri az MTVA nézettségét

A Nielsen méri az MTVA nézettségét

Nettó 246,6 millió forintért méri az állami televízió csatornák nézettségét egy évig a Nielsen Közönségmérés Kft.

Szerző(k): Németh Géza