A foci vébében bíznak az áruházláncok: 5-7 százalékos növekedés lehet az idén a söreladásban. Már a tavalyi forgalom is megközelítette a 140 milliárd forintot - írja a Világgazdaság.
Szerző(k): Szabó DánielEurópában a negyedik leggyorsabban, értékben 6,4 százalékkal nőtt az élelmiszer- és vegyi áruk magyarországi kiskereskedelmi forgalma a második negyedévben az előző év azonos időszakához képest - írja az MTI a Nielsen adataira hivatkozva.
Szerző(k): Szász PéterA nézettségi adatokat és fogyasztói szokásokat vizsgáló Nielsen a jövőben elemzéseket készít majd a versenyszerű videojátékokról az Egyesült Államokban. Külön céget hoznak létre a projektre - tudta meg a Mashable.
Szerző(k): Szabó DánielTöbb mint 380 üdítő- és ásványvízgyártással foglalkozó vállalkozás működik Magyarországon, és árbevételük megközelíti a 230 milliárd forintot - idézi a Világgazdaság cikkét az MTI.
Szerző(k): Szepesi AnitaSzupermarketek országa Ausztria; a Billa 35 százalékos piaci részesedésével és a Spar 31 százalékkal elvitte tavaly az ottani élelmiszer-kiskereskedelem forgalmának kétharmadát. Őket az Aldi Hofer néven működő diszkontja követi 21 százalékkal, míg a Lidl 4 százaléknál tart - írja az Élelmiszer Online.
Szerző(k): K. Kiss GergelyHúsz százalék feletti mértékben emelkedett a sörkülönlegességek, a kézműves sörök, valamint az alkoholmentes ízesített sörök forgalma tavaly - derül ki a Nielsen adataiból.
Szerző(k): Szász PéterMilliárdos üzlet a grillszezon, a kapcsolódó élelmiszerek és a non-food termékek iránt is nő a kereslet - írja csütörtöki számában a Világgazdaság.
Szerző(k): Dzindzisz SztefanNettó 246,6 millió forintért méri az állami televízió csatornák nézettségét egy évig a Nielsen Közönségmérés Kft.
Szerző(k): Németh Géza