nielsen

02.
21.
12:46
Ebben a magyarok már az európai élvonalba tartoznak

Ebben a magyarok már az európai élvonalba tartoznak

A magyarok körében az európai átlagnál magasabb azok aránya, akik pozitívabban látják anyagi helyzetüket, mint öt éve - derül ki egy friss felmérésből.

Szerző(k): Domokos László
02.
21.
08:27
Nincs meglepetést: húst és sört vásárol leginkább a magyar

Nincs meglepetést: húst és sört vásárol leginkább a magyar

Élelmiszerre 1835 milliárd forintot költött tavaly a lakosság, háztartási vegyi árura és szépségápolási termékekre pedig 448 milliárdot, az előbbi 7, az utóbbi 8 százalékos növekedés az előző évhez képest; az élelmiszerek közül a hús, a sör és a sajt forgalma emelkedett ki - ismerteti a csütörtöki Világgazdaság a Nielsen adataira hivatkozva.

Szerző(k): Dzindzisz Sztefan
12.
18.
10:26
Nielsen: kitart az európai vásárlási láz

Nielsen: kitart az európai vásárlási láz

Európa-szerte stabil a kiskereskedelem teljesítménye: a 2018 harmadik negyedévi 3,7 százalékos bővüléséhez a töretlen fogyasztói bizalom és az alacsony infláció is hozzájárult. Ehhez az eredményéhez képest a magyar kiskereskedelem több mint kétszer gyorsabb ütemben, 7,6 százalékkal bővült a vizsgált időszakban, ezzel tartja bérelt helyét a top 3-ban. Csak Törökországban és Finnországban regisztráltak magasabb forgalmat - derül ki a kutatást összesítő Nielsen „Growth Reporter” című, negyedévenkénti európai elemzésből.

Szerző(k): Szabó Dániel
11.
08.
10:45
Száraz november: na, vajon mire költenek a legjobban a magyarok?

Száraz november: na, vajon mire költenek a legjobban a magyarok?

Novemberben meglódul az égetett szeszek forgalma, decemberben tetőzik - derül ki a Nielsen kiskereskedelmi piackutatásából.

Szerző(k): Szabó Dániel
08.
29.
11:18
Meghódította a magyarokat a fagyasztott pizza

Meghódította a magyarokat a fagyasztott pizza

Nem semmi adat került elő a magyarok fagyasztott pizza iránti imádatáról: 2017. július és 2018 júniusa között 18 millió darab fogyott belőle az országban – közölte szerdán a Nielsen.

Szerző(k): Dzindzisz Sztefan
07.
11.
10:13
Meglepő hír érkezett a magyar nőkről

Meglepő hír érkezett a magyar nőkről

Júliusban tetőzik a szőrtelenítő termékek és női borotvák eladása, amelyre tavaly június és idén május között több mint másfél milliárd forintot költöttek el a magyar nők, jellemzően drogériákban - idézi a Nielsen piackutató adatait az MTI.

Szerző(k): Szepesi Anita
05.
23.
17:01
Ennyit költ a magyar energiaitalokra

Ennyit költ a magyar energiaitalokra

Több mint 28 milliárd forintot költöttek energiaitalokra Magyarországon tavaly április és idén március között, 9 százalékkal többet, mint a megelőző 12 hónapban; mennyiségben 44 millió liter fogyott, ami 4 százalékos növekedés a Nielsen kiskereskedelmi indexe szerint.

Szerző(k): Szepesi Anita
05.
17.
16:43
Naponta több mint 5 órát tévéznek a magyarok

Naponta több mint 5 órát tévéznek a magyarok

Az elmúlt időszakban jelentősen átalakultak a tartalomfogyasztási szokásaink, de az internetezés mellett még mindig imádunk tévézni – állítja az Invitel a Nielsen adataira hivatkozva.

Szerző(k): Szabó Zsuzsanna
04.
11.
11:11
Emiatt is fogynak a magyarok

Emiatt is fogynak a magyarok

Csaknem másfél milliárd forintot költöttek fogyókúrás készítményekre Magyarországon 2017. március és 2018. február között, mintegy 2 százalékkal többet az előző év azonos időszakához képest - adta hírül a Nielsen piackutató.

Szerző(k): Domokos László