Élelmiszerre 1835 milliárd forintot költött tavaly a lakosság, háztartási vegyi árura és szépségápolási termékekre pedig 448 milliárdot, az előbbi 7, az utóbbi 8 százalékos növekedés az előző évhez képest; az élelmiszerek közül a hús, a sör és a sajt forgalma emelkedett ki - ismerteti a csütörtöki Világgazdaság a Nielsen adataira hivatkozva.
Szerző(k): Dzindzisz SztefanEurópa-szerte stabil a kiskereskedelem teljesítménye: a 2018 harmadik negyedévi 3,7 százalékos bővüléséhez a töretlen fogyasztói bizalom és az alacsony infláció is hozzájárult. Ehhez az eredményéhez képest a magyar kiskereskedelem több mint kétszer gyorsabb ütemben, 7,6 százalékkal bővült a vizsgált időszakban, ezzel tartja bérelt helyét a top 3-ban. Csak Törökországban és Finnországban regisztráltak magasabb forgalmat - derül ki a kutatást összesítő Nielsen „Growth Reporter” című, negyedévenkénti európai elemzésből.
Szerző(k): Szabó DánielNovemberben meglódul az égetett szeszek forgalma, decemberben tetőzik - derül ki a Nielsen kiskereskedelmi piackutatásából.
Szerző(k): Szabó DánielNem semmi adat került elő a magyarok fagyasztott pizza iránti imádatáról: 2017. július és 2018 júniusa között 18 millió darab fogyott belőle az országban – közölte szerdán a Nielsen.
Szerző(k): Dzindzisz SztefanJúliusban tetőzik a szőrtelenítő termékek és női borotvák eladása, amelyre tavaly június és idén május között több mint másfél milliárd forintot költöttek el a magyar nők, jellemzően drogériákban - idézi a Nielsen piackutató adatait az MTI.
Szerző(k): Szepesi AnitaTöbb mint 28 milliárd forintot költöttek energiaitalokra Magyarországon tavaly április és idén március között, 9 százalékkal többet, mint a megelőző 12 hónapban; mennyiségben 44 millió liter fogyott, ami 4 százalékos növekedés a Nielsen kiskereskedelmi indexe szerint.
Szerző(k): Szepesi AnitaAz elmúlt időszakban jelentősen átalakultak a tartalomfogyasztási szokásaink, de az internetezés mellett még mindig imádunk tévézni – állítja az Invitel a Nielsen adataira hivatkozva.
Szerző(k): Szabó ZsuzsannaCsaknem másfél milliárd forintot költöttek fogyókúrás készítményekre Magyarországon 2017. március és 2018. február között, mintegy 2 százalékkal többet az előző év azonos időszakához képest - adta hírül a Nielsen piackutató.
Szerző(k): Domokos László