Ugyan éves szinten visszaesett tavaly a virsli forgalma szilveszterkor, ettől még az óév végén esszük a legtöbb virslit és mustárt.
Szerző(k): Szabó DánielA magyar fogyasztók 8 és fél millió darab csokimikulást vettek 2,2 milliárd forint értékben 2018. november-decemberben: ez 5 százalékos mennyiségi növekedést jelent 2017 azonos időszakához képest. Tarolnak a tejcsokoládé-figurák, amiket jellemzően a hipermarketekben szerzünk be az ünnepi szezonban - adta hírül a Nielsen.
Szerző(k): Domokos LászlóNemcsak egyre drágábban, de egyre több sört is isznak a magyarok. Leginkább nem a vendéglátóhelyeken folyik az alkohol.
Szerző(k): Szabó DánielMintegy tizenhatmilliárd forintért vásároltak a magyarok papír zsebkendőt (pzs) a kiskereskedelemben 2018. szeptember és 2019. augusztus között, ez 8 százalékos értékbeli növekedés az előző évihez képest, egyben több mint nyolcvanmillió csomag terméket jelent - derült ki a Nielsen piackutató adataiból. Az átlagos fogyasztó jellemzően a háromrétegű és gyártói márkás papír zsebkendők mellett teszi le a voksát.
Szerző(k): Domokos LászlóMagyarországon 2018 júliusa és 2019 júniusa között 3 millió hektoliter, vagyis több mint 50 milliárd forintnyi kóla fogyott, ami a szénsavas üdítők belföldi forgalmának több mint 60 százalékát jelenti - közölte a Nielsen hétfőn az MTI-vel.
Szerző(k): Szepesi AnitaA legkevesebb izzadásgátlót Délnyugat-Magyarországon veszik, míg a legtöbbet Budapesten és környékén. Egy év alatt több mint 13 milliárd forintot költöttek ezekre a termékekre a magyarok, ez 8 százalékos emelkedés az előző évhez képest - adta hírül a Nielsen.
Szerző(k): Domokos ErikaNőtt a Magyarvíz Kft. forgalma tavaly: a cég 2018-ban 368 millió liter, 249,2 millió palack ásványvizet adott el, így 21 százalékos növekedéssel 8,878 milliárd forint árbevételt ért el.
Szerző(k): Szepesi AnitaEgy évig a Nielsen Közönségmérés Kft. mérheti az állami televíziós csatornák nézettségét, nettó 260 millió forint keretösszeg erejéig.
Szerző(k): Németh Géza