nielsen

01.
16.
12:06
Ebben a tevékenységben nem lehet felülmúlni a 60 év felettieket

Ebben a tevékenységben nem lehet felülmúlni a 60 év felettieket

A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2019 negyedik negyedévében naponta átlagosan 4 óra 53 percet töltöttünk a tévékészülékek előtt: a nők 5 óra 12 percet, míg a férfiak 4 óra 32 percet. Korcsoportok tekintetében az idősek vezetnek: a 60 év felettiek napi 7 és negyed órát tévéznek. A tévére szánt időnk 15,8 százalékát mozifilmek tették ki - írja a kreatív.hu.

Szerző(k): K. Kiss Gergely
12.
30.
08:39
Ha egész évben nem is esszük, szilveszterkor nem sajnáljuk rá a pénzt

Ha egész évben nem is esszük, szilveszterkor nem sajnáljuk rá a pénzt

Ugyan éves szinten visszaesett tavaly a virsli forgalma szilveszterkor, ettől még az óév végén esszük a legtöbb virslit és mustárt.

Szerző(k): Szabó Dániel
12.
05.
15:52
Kiderült, mennyi csokimikulást vesz a magyar

Kiderült, mennyi csokimikulást vesz a magyar

A magyar fogyasztók 8 és fél millió darab csokimikulást vettek 2,2 milliárd forint értékben 2018. november-decemberben: ez 5 százalékos mennyiségi növekedést jelent 2017 azonos időszakához képest. Tarolnak a tejcsokoládé-figurák, amiket jellemzően a hipermarketekben szerzünk be az ünnepi szezonban - adta hírül a Nielsen.

Szerző(k): Domokos László
11.
28.
08:41
Otthon isznak a magyarok

Otthon isznak a magyarok

Nemcsak egyre drágábban, de egyre több sört is isznak a magyarok. Leginkább nem a vendéglátóhelyeken folyik az alkohol.

Szerző(k): Szabó Dániel
11.
21.
14:00
Évi hétmilliárd pézsét használ el a magyar

Évi hétmilliárd pézsét használ el a magyar

Mintegy tizenhatmilliárd forintért vásároltak a magyarok papír zsebkendőt (pzs) a kiskereskedelemben 2018. szeptember és 2019. augusztus között, ez 8 százalékos értékbeli növekedés az előző évihez képest, egyben több mint nyolcvanmillió csomag terméket jelent - derült ki a Nielsen piackutató adataiból. Az átlagos fogyasztó jellemzően a háromrétegű és gyártói márkás papír zsebkendők mellett teszi le a voksát.

Szerző(k): Domokos László
08.
05.
18:35
Vedelik a kólát a magyarok

Vedelik a kólát a magyarok

Magyarországon 2018 júliusa és 2019 júniusa között 3 millió hektoliter, vagyis több mint 50 milliárd forintnyi kóla fogyott, ami a szénsavas üdítők belföldi forgalmának több mint 60 százalékát jelenti - közölte a Nielsen hétfőn az MTI-vel.

Szerző(k): Szepesi Anita
06.
05.
10:38
Így küzdenek a szagok ellen a magyarok

Így küzdenek a szagok ellen a magyarok

A legkevesebb izzadásgátlót Délnyugat-Magyarországon veszik, míg a legtöbbet Budapesten és környékén. Egy év alatt több mint 13 milliárd forintot költöttek ezekre a termékekre a magyarok, ez 8 százalékos emelkedés az előző évhez képest - adta hírül a Nielsen.

Szerző(k): Domokos Erika
04.
07.
12:38
Döntik magukba az ásványvizet a magyarok

Döntik magukba az ásványvizet a magyarok

Nőtt a Magyarvíz Kft. forgalma tavaly: a cég 2018-ban 368 millió liter, 249,2 millió palack ásványvizet adott el, így 21 százalékos növekedéssel 8,878 milliárd forint árbevételt ért el.

Szerző(k): Szepesi Anita
03.
01.
06:01
Méreti nézettségét az MTVA

Méreti nézettségét az MTVA

Egy évig a Nielsen Közönségmérés Kft. mérheti az állami televíziós csatornák nézettségét, nettó 260 millió forint keretösszeg erejéig.

Szerző(k): Németh Géza