A szerb ellenzék szerint Vucic elnök és kormánypártja elcsalta a hétvégi előrehozott parlamenti választásokat. Az eredményének megsemmisítését követeli.
Szerző(k): EconomxA Közlönyben megjelent rendelet szerint 2025. januárig nem kell reklámadót fizetni. A Magyar Reklám Szövetség üdvözli a döntést.
Szerző(k): EconomxA radikális terveket beharangozó Javier Milei argentin választási sikere megihlette a hollandokat is: a szélsőjobboldali párt kapta a legnagyobb támogatást Hollandiában is. A román parlament nyugdíj- szavazott meg, a török jegybank pedig alapkamat-emelést szavazott meg. Ezek voltak a hét legfontosabb külpolitikai és külgazdasági eseményei.
Szerző(k): EconomxAz intézkedés négy, részben külföldi tulajdonosi háttérrel rendelkező, liberálisként számontartott médiumot érint.
Szerző(k): EconomxMegjelent a médiahatóság tavalyi évről készült jelentése, ami szerint a fiatalok médiafogyasztása nagyon kilóg a sorból. Azahriah mindent vitt, az Index a legolvasottabb online újság, a napilapoknál a Blikket veszik a legtöbben, a tévécsatornák közül a TV2 és az RTL is közel 50-50 milliárd forintnyi árbevételt ért el.
Szerző(k): Koncsek RitaAz IPSOS közvéleménykutatása szerint, az emberek 85 százaléka fél az online félretájékoztatás miatt, főleg a választások idején. Az ENSZ tervet dolgozott ki a helyzet javítására.
Szerző(k): EconomxÉlő adás során lőttek agyon a Fülöp-szigetek déli részén egy rádiós műsorvezetőt – idézi a helyi rendőrséget az MTI.
Szerző(k): EconomxA fiatalok közel fele tartja magát függőnek a digitális eszközök használatában, 58 százalékuk pedig nehezen bírja ki, ha egy órán át nem nézhet rá a telefonjára – derül ki „A fiatalok és a médiatudatosság” című kutatás eredményeiből. A tudatosság kialakítása a legfontosabb, amihez elengedhetetlen a médiaoktatás fejlesztése. Az iskola mellett a családnak és az államnak is kiemelt szerep jut: a szülőknek tájékoztatására, a gyermekeknek odafigyelésre és beszélgetésre is szüksége van a szakértők szerint.
Szerző(k): Horváth BalázsErről tájékoztatta ügyfeleit a magyar reklámpiac meghatározó kereskedőháza. Az oka a túlkereslet, amit ebben az évben kezelni tud a televíziók reklámidejét értékesítő nemzetközi cég. Konkurense, az RTL Saleshouse már novembertől, 20 százalékkal emeli az árait.
Szerző(k): Economx