Miközben az RTL Saleshouse már ebben az évben áremelést hajt végre, az Atmedia arról tájékoztatotta ügyfeleit, hogy bár a televíziós piacon kialakult túlkereslet őket sem kerüli el, idén nem változtatnak az árakon.
Azt írják:
a végrehajtott árszínvonalnövelésnek és a portfolió stabil nézettségének köszönhetően a túlkeresletet éves szinten kezelni tudják.
Közleményük szerint „ilyen túlkeresleti helyzetben az eddigieknél szignifikánsan magasabb, a túlkereslet mértékének megfelelő áremelés szükséges a 2024-es évre, ahogyan ez már a környező országokban is bejelentésre került. Erre a lépésre mind a szállítási biztonság, mind pedig a tartalomelőállítás színvonalának megőrzése miatt van szükség".
Hozzáteszik azt is, hogy a hirdetők és a médiaügynökségek oldaláról gyakorlattá kell válnia mind a pontos éves vállalásoknak, beleértve a költések tervezett szezonalitását is – a várható kereslet pontosabb meghatározása érdekében, mind pedig az időben történő kampány-jelentéseknek, mert ezzel segíthetnék az inventory tervezést és gazdálkodást.
Az Atmedia - a nemzetközi piacon is jelen lévő - a televíziók reklámidejét értékesítő kereskedőház. Sok más csatorna mellett az MTVA, a TV2 Média Csoport, a HírTV, a Network4 Media Group, a Viasat Explore, az ATV Csoport, a Tematic Media Group (Dikh TV, Sláger TV) és az Eurosport reklámidejét értékesíti.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Gazdasági hírek azonnal, egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Egy olyan játszmába kezdett Magyarország, amely mindent megváltoztathat

A GPS csodákra képes, nem akármilyen kiskaput kaphatnak a gyorshajtók

Döntött a Fitch: kimondták az ítéletet az EU-ról

Máris megfeneklett a mesterterv? Cáfolja Vitézy Dávidot a MOHU Rákosrendező ügyében

Trump odacsap? – Elképesztő szankciók jönnek, ha nem állnak le az oroszok

Csőd után kivonulás: nem tudjuk, innentől mibe rakják a magyarok a töltött káposztát

Feketelistára tette Kína a két közkedvelt amerikai márkát, Trump keze is benne van a dologban

A vámkivető Trump egyvalamivel nem számolt Mexikóban: a kartellel

Ezzel a korosztállyal szóba sem állnak a bankok, gondolni sem nagyon mernek a támogatásra
