Pásztor Bálint, a Vajdasági Magyar Szövetség (VMSZ) elnöke elmondta, hogy a Lázár Jánossal folytatott megbeszélésén felhívta a miniszter figyelmét: a gyorsvasút mellett továbbra is szükség van az ingázók helyzetének megkönnyítésére.
Szerző(k): T. E.A Divatcsarnok Projekt Zrt., amelyben korábban az építési és közlekedési miniszter is tulajdonos volt, több mint 450 napja nem nyújtotta be éves beszámolóit, a Cégbíróság pedig a NAV-ra vár, amely eddig nem lépett a törvény szerint.
Szerző(k): T. E.Program kell az alsóbbrendű utak átfogó felújítására Lázár János építési és közlekedési miniszter szerint, aki arra is gondolt, miből lehetne erre forrást szerezni.
Szerző(k): G. É.Orbán Viktor miniszterelnök nyilvánosságra hozta a következő évtizedre szánt állami beruházások listáját. Ebből kiderül, hogy több mint 154 milliárd jut a Fradinak, és csak két útfejlesztésre szánnak ennél nagyobb összeget a kormány 2035-ös keretprogramjában.
Szerző(k): Sarkadi-Illyés CsabaUgyan a Fidesz-szavazók körében valamiért a vonat sosem késik, de még így is jelentősen romlott az emberek körében a MÁV megítélése 2023-hoz képest a Publicus Intézet felmérése alapján.
Szerző(k): Z. B.A MÁV évente 2 milliárd forintot különít el jegyár-visszatérítésre a késések miatt. Hegyi Zsolt szerint ezt költséghatékonysággal teremtik elő, ám az összeg indokoltsága és a háttérben zajló fejlesztések finanszírozása továbbra is sok kérdést vet fel.
Szerző(k): EconomxOnline fórumot tartott csütörtökön Lázár János azt mondta, a következő választáson a káosz és a stabilitás között kell dönteni. A tárcavezető beszélt az ország állapotáról, a Magyar Nemzeti Bank alapítványainak ügyéről, valamint a Budapest-Belgrád vasútvonalról és Debrecenről is.
Szerző(k): L. K.Az építési és közlekedési miniszter júniusban a Siemens hibáit okolta a balatoni vasútvonal összeomlásáért, és behajtást, szigorú elszámoltatást ígért. Ehhez képest a MÁV a vizsgálat után mégis szorosabb együttműködésre lépett a német vállalattal.
Szerző(k): T. E.