Néhány éve 10,5 év volt a magyar használtautók átlagos életkora, 2018-ra ez 14,5 évre nőtt, főleg azért, mert sok idős autó került be az országba - mondta a Das WeltAuto márkaigazgatója szerdán az M1 csatornán.
Szerző(k): K. Kiss GergelyAz új nehézgépjárművek átlagos szén-dioxid-kibocsátását 30 százalékkal kell leszorítani 2030-ra az idei szinthez képest az Európai Unió társjogalkotó intézményei között létrejött megállapodás értelmében.
Szerző(k): Dzindzisz SztefanA dízelbotrány 2015-ös kezdete óta javultak ugyan a gépjárművek károsanyag kibocsátására vonatkozó uniós jogszabályok, azonban előfordulhat, hogy a frissen bevezetett vizsgálati rendszerek kijátszására is új megoldásokat találnak a gyártók - figyelmeztetett az Európai Unió luxembourgi központú számvevőszéke az MTI szerint.
Szerző(k): Domokos ErikaErdőtelepítésekre, illetve csak zöld energiára épülő rendszerekre van szüksége az emberiségnek a klímapolitikai céljai megmentése érdekében – állítja egy friss nemzetközi kutatás. Egy másik pedig azt, hogy a megújuló energia térnyerése átrajzolja a világ geopolitikai térképét.
Szerző(k): Szabó M. IstvánElmaradt a várakozásoktól az ipar tavaly novemberi teljesítménye - így értékelték a KSH kedden kiadott előzetes adatait az MTI-nek nyilatkozó elemzők.
Szerző(k): K. Kiss GergelyÚj autók esetében 37,5, könnyű haszongépjárműveknél 31 százalékkal kell leszorítani az átlagos szén-dioxid-kibocsátást 2030-ra a 2021-es szinthez képest - állapodtak meg az EU társjogalkotó intézményei. Magyarország nem támogatta az új személygépjárműveknél a 37,5 százalékos csökkentést - tudta meg az InfoRádió Palkovics László innovációs és technológiai minisztertől.
Szerző(k): K. Kiss GergelyMegállapodtak az EU intézményei a személyautók és kisteherautók szén-dioxid-kibocsátásának csökkentéséről - adta hírül az MTI.
Szerző(k): Domokos ErikaEgy lengyel polgár beperelte az államot azért, mert városában rendszeresen meghaladja az egészségügyi határértéket a levegő szennyezettsége.
Szerző(k): Barabás Júlia