A magyarok vásárlók a tavalyi év utolsó negyedévében 26 százalékkal többet költöttek felújított készülékekre, mint egy évvel korábban. A legtöbben Iphone-t vagy Samsung márkájú készüléket vettek.
Szerző(k): EconomxEgy használt autót jellemzően 3-8 hét alatt adnak el Magyarországon, a leggyorsabban gazdára található modell a Suzuki Swift, egy Volkswagen Golf értékesítése azonban már nehezebben megy.
Szerző(k): Economx100 magyarból 55 veszélyes használt mobilt tart otthon, ez a tavalyi évhez képest ugyan kevesebb, de még mindig a magyarok több mint felének van használaton kívüli mobiltelefonja – derült ki a Yettel országos, reprezentatív kutatásából.
Szerző(k): EconomxKérdés azonban, hogy mégis mennyien szeretnének autót venni és mennyiért. Mutatjuk!
Szerző(k): Horváth BalázsVatera összeállításából kiderül, hogy akár egy üres magnókazetta, vagy egy gyerekkori autós játékkártya is komoly értéket képviselhet, de még egy népszerű mesekönyv is drága ritkasággá válhat – közel sem csak a műtárgyak értéke emelkedhet a sokszorosára.
Szerző(k): Varga CsengeA Star Wars-ért és a matchboxokért is rajonganak a vaterázók. Játékautókra valaki 4 millió forintot sem sajnált. Herendire viszont kevesebben keresnek. A top keresések közé a játékok és az ajándékok mellett most először kerültek be a cserépkályhák. Itt vannak az új karácsonyi trendek.
Szerző(k): Hegedűs SzabolcsDrágább lesz a téligumik cseréje. A megnövekedett szállítási költségek és az ingadozó forintárfolyam miatt többet kell fizetni az abroncsokért, és a szervizek is emeltek a munkadíjon, mert nekik is sokkal több a költségük - írja az rtl.hu.
Szerző(k): Szász PéterCsak a használt, felújított árukat támogatja majd aktív promócióval az eBay az idei Black Friday alkalmával. Céljuk, hogy fenntarthatóbb, megfontoltabb mederbe tereljék a karácsonyi vásárlási rohamot, amelynek egyfajta nyitánya a november végi akciós nap.
Szerző(k): Csernik-Varga AdriennAz uniós szabályok szigorításával minden textilárunak, amelyet az EU-ban értékesítenek, tartós, újrahasznosítható és javítható darabnak kell lennie 2030-ig. A divat területén még mindig kevés az átlagember ismerete azzal kapcsolatban, hogy milyen valóban etikus, fenntartható lehetőségek állnak a rendelkezésre, és hogy mik az esetleges tévutak - hívta fel a figyelmet a lapunknak nyilatkozó divatipari szakértő.
Szerző(k): Csernik-Varga Adrienn