A magyar internetezők jelentős része továbbra is a személyes csatornákat részesíti előnyben banki vagy biztosítási ügyintézéskor - derül ki a GfK kutatásból. Egyes, az interneten könnyen elvégezhető, rutinjellegű műveleteknél hódít a világháló, ám a főleg bonyolult, nagyobb értékű szerződéskötések alkalmával igénylik az ügyfelek a bizalmat sugárzó ügyfélszolgálati munkatárs személyes támogatását.
Szerző(k): EconomxA magyar társadalom jelenlegi legnagyobb rétegét a \"leszakadtak\" körét több mint kétmillió ember alkotja. Egy friss, az eddig készült legnagyobb ilyen felmérés szerint hazánkban a mai napig nem alakult ki a középosztály, s óriási a területi szakadék a társadalomban (város-vidék).
Szerző(k): EconomxSörből 8, sós rágcsálnivalóból 6 százalékkal vásároltak kevesebbet a magyar háztartások a 2013 február óta eltelt egy évben az előző év azonos időszakával összehasonlítva - adta hírül háztartáspanel adatai alapján a GfK Hungária.
Szerző(k): EconomxA GfK gazdaságkutató intézet német fogyasztói hangulatindexe stagnált. A júniusra vonatkozó, előremutató hangulatindex 8,5 pont volt, akárcsak a legutóbbi négy hónapban. Az eredmény megfelelt az elemzői várakozásoknak.
Szerző(k): MTI-EcoA GfK komplex fogyasztói bizalom indexe enyhén emelkedett az idei első negyedévben, a fogyasztói várakozások pedig 2011 márciusa óta nem voltak ilyen magasan Magyarországon, ami elsősorban annak köszönhető, hogy a megkérdezettek optimisták mind a saját anyagi, mind pedig az ország gazdasági helyzetének megítélésében.
Szerző(k): MTIA GfK gazdaságkutató intézet áprilisra vonatkozó, előremutató fogyasztói hangulatindexe 8,5 pont volt, akárcsak előtte a márciusi mutató. A német fogyasztók utoljára 2001 januárjában voltak ennyire bizakodóak.
Szerző(k): MTI-EcoNövekedést hozott a karácsony a tartós fogyasztási cikkek eladásában, a piacot az infokommunikációs (IT) és a háztartási kisgépek iránti kereslet húzta fel 2013 negyedik negyedévében, a tartós műszaki cikkek értékesítése 13,2 százalékos növekedést ért el 2012 azonos időszakához viszonyítva.
Szerző(k): MTI-EcoA magyar lakosság körében egyre népszerűbb a hitelkártya. Átmeneti csökkenés után az elmúlt két évben ismét nőtt a hitelkártyával rendelkezők köre, és változás állt be a nemek arányánál is - derül ki a GfK Hungária pénzügypiaci felméréséből.
Szerző(k): Economx