Magyarországon a gépkocsi - bizonyos színvonal alatt - nem luxus, hanem munkahely, megélhetés, ezért ennek a költségeit jelentősen csökkenteni kell - fogalmazott Orbán Viktor.
Szerző(k): EconomxJöhet még az olcsó megyei autópálya-matrica is, de a kisbuszok dupla tarifát kapnak.
Szerző(k): EconomxMár felhajtáskor rendelkezni kell az érvényes e-matricával a díjköteles útszakaszokra, autópályákra, az ezt előíró rendelet már évek óta hatályos - közölte a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. (NÚSZ) pénteken az MTI érdeklődésére.
Szerző(k): MTIA Népszabadság szerint elvesztették a napon belüli utólagos autópályadíj-fizetés lehetőségét az autósok, motorosok, a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató (NÚSZ) Zrt. ugyanis szigorította az e-matricák ellenőrzését.
Szerző(k): MTIHelyesnek bizonyultak a Napi.hu értesülései, jelentősen növekednek a fuvarozók útdíjterhei.
Szerző(k): Ádám ViktorAz NFM tervei szerint 12 milliárdért fejlesztenék e-matrica és e-útdíj rendszert, az ellenőrző kapuk traffipaxként is működnének - mindezt nyílt közbeszerzési eljárás nélkül. A mentesítést megkapta az NFM, annak ellenére, hogy Kósa Lajos Fidesz alelnök, a honvédelmi bizottság elnöke is aggályosnak tartja adatvédelmi szempontból a felálló rendszer működtetését.
Szerző(k): Papp ZsoltOrszágosan egységes mobilrendszeren keresztül lehet július 1-jétől fizetni a parkolásért és az autópálya használatért.
Szerző(k): Inforádió, MTINémetországban matricás autópályadíj-rendszert vezetnek be, fizetni várhatóan 2016-tól kell majd. A matricás rendszer egyszerű és nem túlzottan bürokratikus - indokolta a megoldást Alexander Dobrindt közlekedési miniszter német hírportálok hétfői beszámolója szerint.
Szerző(k): MTI-Eco