Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye erőteljesen, bevétele mérsékelten nőtt a cég június végével záródott első pénzügyi negyedévében.
A cég honlapjára felkerült adatok szerint
az adózott eredmény 34,12 milliárd jüanra (1 jüan=47,66 forint), emelkedett az egy évvel korábbi 24,27 milliárd jüanról.
A nyereség növekedése főként a befektetési portfólió értékének változásából, valamint a Trendyol szolgáltatás értékesítéséből eredt.
Az Alibaba negyedéves bevétele 2 százalékkal, 247,65 milliárd jüanra nőtt az egy évvel korábbi 243,24 milliárd jüanról.
Elemzők kisebb, 27,64 milliárd jüanos adózás utáni nyereséget és nagyobb, 251,93 milliárd jüanos bevételt vártak.
Az Alibaba kínai e-kereskedelmi csoportjának bevétele 10 százalékkal, 140,07 milliárd jüanra emelkedett, míg a Lazada, az AliExpress és az Alibaba.com vállalatokat magában foglaló nemzetközi digitális kereskedelmi csoport (Alibaba International Digital Commerce Group) bevétele 19 százalékkal, 34,74 milliárd jüanra nőtt.
Az Alibaba felhőszolgáltatásokból származó bevétele 26 százalékkal, 33,4 milliárd jüanra (4,2 milliárd dollár) nőtt, meghaladta a szakértői várakozások átlagában szerepelt 31,44 milliárd jüant.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Lázár János: Elfogadhatatlan, hogy egy főúttal átszelt kisvárosban lakó kárán akarjon spórolni egy kamionos
Egyik csalódás a másik után: a Nemzetgazdasági Minisztérium elárulta, miért nem jöttek a számok
Hatalmas leállás jön az egyik legnagyobb banknál
Nem állnak le a fuvarozók, megegyezést akarnak
Már kopogtat a mediterrán ciklon, hozza a havat karácsony estére
Donald Trump megint nagyot álmodott, jöhet az Arany Flotta
Megszűnik a Comedy Central és még további kilenc tévécsatorna
Ha ezt meglátja Orbán Viktor! Brüsszel még a karácsonyfát is elvinné a Karmelitából
Csendben lekapcsolnak: mobilok ezrei válnak használhatatlanná