A jelenlegi formájában öt éven belül a BMW, a Volkswagen és a Mercedes-Benz is megszűnhet létezni egy közgazdász szerint.
Szerző(k): Zádori BenceCarlos Tavares, a Stellantis korábbi vezérigazgatója úgy gondolja: nem kizárt, hogy Elon Musk lelép az autóiparból, ezzel együtt pedig az sem valószínűtlen, hogy a Tesla tíz év múlva már nem is fog létezni.
Szerző(k): Z. B.Valamit sürgősen villantania kell a 14 márkát összefogó Stellantisnak, ha meg akar menekülni a legrosszabbb forgatókönyvtől, a feldarabolástól. Brüsszelben pattog a labda, hogy lehet-e a Fiat 500-nak egy olcsóbb, benzines alternatívája.
Szerző(k): Hegedűs SzabolcsEgy ilyen forgatókönyvben az európai érdekeltségeket egy kínai gyártó vásárolhatná fel, míg az észak-amerikai márkák – köztük a Jeep és a Ram – önálló útra léphetnének a Stellantis egykori vezérigazgatója szerint.
Szerző(k): EconomxA brit autóipari gyárak szeptemberben 35,9 százalékkal kevesebb járművet gyártottak, miután az egyik legnagyobb vállalat, a Jaguar Land Rover kibertámadás miatt leállt. Azonban nem ez az egyetlen probléma, amellyel jelenleg az ágazatnak szembe kell néznie.
Szerző(k): Kiffer AnnaKína száguld az elektromos átállásban, Európa újra lendületet venne, az USA lelassul – az EY globális előrejelzése szerint a hibrid technológiák kulcsszerepet kapnak a következő évtizedben.
Szerző(k): EconomxBár a most napvilágot látott képek alapján nem úgy fest, hogy a BYD gyára üzemképes lesz idén, a vállalat kitart az eredeti álláspontja mellett.
Szerző(k): Z. B.Az ár az egyik legnagyobb probléma a villanyautók háza táján, de hamarosan új koncepciót villantanak a japánok.
Szerző(k): Economx