Tavaly összesen 160 milliárd forint értékben kötöttek finanszírozási szerződést a finanszírozók a lakossági ügyfelekkel, ami 2023- ...
Fordult a kocka: elmúltak már azok az idők, amikor hónapokat kellett várni a megrendelt autókra. Most már sok kereskedő akár több ...
Az AvtoVAZ kénytelen csökkenti a termelést a rubel összeomlása és a csökkenő eladások miatt. A bóvli gazdaságokra jellemző hitelka ...
A feldolgozóiparban egyedülálló módon tudott növekedni a recessziós gazdasági időszakban az autóipar Magyarországon. Az új autók eladását a nyílt végű lízingelés bár megdobhatja, a számok lényegesen elmaradnak az uniós átlagtól. Több mint 1 millió autóval kéne többnek futnia a hazai utakon ahhoz, hogy elérjük az EU-s középmezőnyt.
Szerző(k): Horváth BalázsA novemberi adatok szerint a magyar háztartások több mint 30 milliárd forintnyi új kölcsönt vettek fel. A 2023-as éves adat egyelőre nincs meg, de még nagyobb ugrást hozhatott a szektorban a karácsony és az Európa-rekorder infláció az év utolsó hónapjában.
Szerző(k): Horváth BalázsA hazai hitelpiac egyik jelentős szereplője, a Cofidis újítást vezet be a hitelezésben: a bankokhoz hasonlóan bevezeti az online hitelfelvételt, mégpedig rövid idő alatt lebonyolíthatóan, és pozitív elbírálás esetén azonnali utalással. Az új rendszert sajtótájékoztató keretében mutatták be.
Szerző(k): Fellegi TamásNapjainkban a legkisebb, legfapadosabb új autó ötmillió forintba kerül, egy üzembiztosnak mondható használt autóért pedig három–négymillió forintot kérnek. Közben a vásárlóerő egyre távolabb kullog a piactól, és maga az autóbirtoklás is megosztó témává válik. Vannak, akik szerint léteznek élethelyzetek, amikor autózni nem választás kérdése, mások viszont azzal érvelnek, hogy aki nem tudja kigazdálkodni egy rendes autó vételárát, annak a fenntartás is keserves lesz.
Szerző(k): Sánta András