akciók

08.
23.
19:01
Beperelték a fogyasztóvédők a magyar piacon is vezető láncokat, mert túl sokat trükköznek

Beperelték a fogyasztóvédők a magyar piacon is vezető láncokat, mert túl sokat trükköznek

A magyar kiskereskedelemben is uralkodó élelmiszerláncokat ért tetten a fogyasztóvédelem Ausztriában: a multicégek ellen azért indul eljárás, mert törvénysértő módon félrevezethetik az árérzékeny vásárlókat. A nyerészkedő magatartással szemben minden országban szükséges a fokozottabb ellenőrzés – jelezte az Economxnak az itteni iparági szakszervezet.

Szerző(k): Thurzó Katalin
06.
11.
12:10
OKSZ: Kinyírja az állam a további élelmiszer-akciók lehetőségét

OKSZ: Kinyírja az állam a további élelmiszer-akciók lehetőségét

A szövetség szerint az inflációs adatok bizonyítják a kiskereskedelmi szektor igazát.

Szerző(k): Economx
05.
31.
16:50
Gigantikus árzuhanást jelentett a Penny, százával akciózza le a termékeit

Gigantikus árzuhanást jelentett a Penny, százával akciózza le a termékeit

Közel 40 százalékkal csökkenti a vegyi termékek árát a diszkontlánc. Összesen 17 termékkategóriát és több mint 150 terméket érint az akció.

Szerző(k): Gulyás Ábel
03.
09.
11:01
Kevés lesz az akciózás a kormánynak, pedig már beindult a fogyasztás

Kevés lesz az akciózás a kormánynak, pedig már beindult a fogyasztás

Sokat emlegetett gazdasági kifejezés lett a repülőrajt, ami – az elemzőket is meglepve – januárban már megvalósult a kiskereskedelemben. Nemcsak a boltok forgalmán látszik, hogy a magyarok jövedelmi helyzete folyamatosan javul: tavaly a háztartások minden fogyasztási célú kiadása látványosan nőtt az előző évhez képest – mutatott rá az Economxnak Vámos György közgazdász. Az élelmiszerinflációt viszont csak tartós árcsökkentésekkel lehet letörni, az akciózás nem lesz elegendő válasz a kormánynak.

Szerző(k): Thurzó Katalin
02.
09.
06:58
Már nem óvatoskodnak a vásárlók, a boltban és a szolgáltatásokra is költenek

Már nem óvatoskodnak a vásárlók, a boltban és a szolgáltatásokra is költenek

Tavaly fordulat állt be a lakossági fogyasztásban: az üzletek forgalmának éves növekedése alapján a kiskereskedelem maga mögött hagyta a 2020 óta tartó nehéz időszakot. A családi költekezések óvatosságát feloldotta a bizalom erősödése, ami idén további bővülést eredményez – mondták az Economxnek iparági szakértők.

Szerző(k): Thurzó Katalin