Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a Penny. A diszkontlánc május 30-tól kezdődően a vegyi termék választékának csaknem 40 százalékkal csökkenti az árakat.

Az üzletlánc adatai szerint minden negyedik vásárlói kosárba kerül valamilyen vegyi áru.

Az árleszállítás legújabb hulláma 17 termékkategóriát és összesen közel 170 terméket fog érinteni, köztük olyan alapvető háztartási cikkeket, mint a mosóporok, tusfürdők, samponok, testápolók, fogkrémek, borotvahabok és papírzsebkendők.

A cég közleménye szerint árcsökkentéssel termékenként akár több száz, bevásárlásonként pedig akár több ezer forintot is megspórolhatnak a vásárlók, különösen, ha figyelemmel kísérik a kedvezményes termékeket.

Tényleg sok bolt bezárni kényszerül? Jön a kiskereskedelem sorsfordító hete

A kiskereskedelmi árrés-csökkentés eddig 8-10 milliárd forintos veszteséget okozott az ágazatnak, ami jelentős hatással van a GDP-re is. A szabályozás bizonytalanságot szül, csökkenti a vásárlói kosár értékét, és a kisebb boltok számára komoly túlélési problémákat jelenthet – nyilatkozta az Economxnak Kozák Tamás, az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) elnöke.