Teljesen leáll a Google AdSense Oroszországban, amely az egyik legnépszerűbb bevételszerzési platform volt az országban.
Szerző(k): Vermes ÁdámA friss adatok szerint a Netflix 4,82 millió előfizetővel gyarapodott a második negyedévben. Ez pedig 2023 eleje óta a legalacsonyabb bővülési arány a cégnél, egyben a fele az előző három hónap 9,3 millió új előfizetőjének.
Szerző(k): H. A.Legalábbis a reklámmentes változat legolcsóbb csomagja az, ami napokon belül eltűnik.
Szerző(k): Zádori BenceNem azonnal, hanem fokozatosan drágulnak az alaptermékek az élelmiszerláncoknál, ahol mától megszűnt a kötelező hatósági árszabályozás. Az Economx körülnézett néhány üzletben, hogy mire számíthatnak a vevők és mit szólnak ahhoz, hogy újra szabad vásár lett az akciózás. Helyszíni riportunk.
Szerző(k): Thurzó KatalinKinek a hibája, ha lecsap az influenszerre a GVH? Kik és hogyan jutottak a 2024-es Forbes lista élére? Jó reklám volt-e Budapestnek az „operás balhé” névre is keresztelt esemény? Szabó András Csuti, a Social Guru ügynökség tulajdonosa volt az Economx podcast legutóbbi vendége.
Szerző(k): Faragó JankaSzigorú előírásokkal szabályozzák a héten megrendezésre kerülő amerikai elnökválasztási vitát.
Szerző(k): Balatoni LillaNem az első alkalom, hogy a Hell energiaitalokat gyártó magyar cég külföldi filmsztárokkal reklámozza termékeit, ugyanis korábban Bruce Willis volt a reklámarcuk, akit Michele Morrone váltott év elején. Most a Hell Energy egy női világsztárt is leigazolt.
Szerző(k): Eisenkrammer NóraVáltozik a vásárlói magatartás: egyre tudatosabbak a vevők, kevésbé hatnak már rájuk a hagyományos vásárlásösztönző reklámok.
Szerző(k): Hercsel Adél