A közterületi reklámozást nem csak a diszkriminatív és szeletív adók bevezetésével, hanem a Településkép védelméről szóló törvény közterületi reklámozásának további szigorításával is megpróbálja ellehetetleníteni a kormány - hívja fel a figyelmet a Magyar Reklámszövetség.
Szerző(k): EconomxJogsértők az Ultherapy arckezeléssel kapcsolatos reklámok, azokban megtévesztő állításokat tettek közzé a hatékonysággal kapcsolatban - állapította meg a versenyhivatal. A kommunikációban megjelenített „előtte-utána” fotók sem tükröztek valós helyzetet.
Szerző(k): EconomxA települések arculatát védő jogszabályba csomagolva mégiscsak átszabhatja a kormány a plakátpiacot. Az önkormányzatoknak az új kormányzati előírásoknak megfelelően felül kellene vizsgálniuk a reklámszerződéseiket, az állam büntethetné is az új szabályok megszegőit.
Szerző(k): EconomxA Gazdasági Versenyhivatal (GVH) döntése szerint a Vodafone Magyarország Mobil Távközlési Zrt. lényeges feltételeket és kötöttségeket hallgatott el a Vodafone Family kedvező csomagdíjának igénybevételéhez kapcsolódó a Négy előfizetés csak 6880 forint havonta szlogennel futó reklámfilmjében. A jogsértésért 90 millió forint bírságot szabott ki a GVH a vállalkozásra.
Szerző(k): EconomxAz egyik orosz áruházláncnál olyan áruk is kaphatók, amelyeken felirat figyelmezteti a vásárlókat arra, hogy a terméket Oroszországgal ellenséges országban - Lengyelországban - gyártották. A vevőknek tetszik ez a figyelmeztetés.
Szerző(k): Barabás JúliaNem nyugodtak bele a lengyel fogyasztók abba, hogy a Lidl visszavonta a saját márkás termékeire meghirdetett kedvezményes akcióját. A fogyasztóvédelemhez fordultak arra panaszkodva, hogy a reklámhadjáratot nem lehetett volna azonnal hatállyal megszüntetni.
Szerző(k): Barabás JúliaA Lidl kénytelen volt visszavonni egyik akcióját Lengyelországban, mert a furfangos vevők visszaéltek az abban foglalt lehetőséggel, nevezetesen azzal, hogy visszavihették a kicsomagolt, félig elfogyasztott terméket, ha nem voltak azzal elégedettek.
Szerző(k): Barabás JúliaA kormány teljesen ledarálná az órásplakátpiacot, amit az érintett cégek szerint sorozatos csődöket, sőt az érintett ingatlanoknál akár a rezsidíjak emelkedést is hozhatja.
Szerző(k): Economx